Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

Ανακοίνωση... Ας κάνουμε όμως και μια «βιογραφική» ανάρτηση της προκοπής

Με την ευκαιρία της έκδοσης του 4ο βιβλίου μου, της μυστικιστικής ποιητικής συλλογής μου... θα υπάρξει δημοσίευση εικόνας/λινκ τίτλου στα πλαϊνά σε αυτό ή σε άλλο μπλογκ... να πω ότι και ο Μίτρας γράφει την πρώτη του (ερωτική) ποιητική συλλογή και μάλιστα σύντομα θα δημοσιεύσει ποίημά του. Ποιος; Ο Μίτρας. Εγώ από την άλλη είμαι λίγο πιο ακριβοθώρητος. Συγχωρέστε με έχω και εγώ τα ελαττώματά μου.


Ας κάνουμε όμως και μια ανάρτηση της προκοπής...

Λένε πως όταν στέλνεις ένα βιογραφικό πρέπει να είσαι σεμνός. Εξαρτάται τι εννοεί κανείς. Να πω κατ αρχάς πως την χρονιά που μας πέρασε έπαιρνα ταμείο ανεργίας και ευτυχώς όλο το καλοκαίρι δούλευα. Περισσότερα προσωπικά δεν αποκαλύπτω. Κατά καιρούς λοιπόν έχω στείλει με email το βιογραφικό μου από 'δω και από 'κει. Τελευταία δε, στέλνω το βιογραφικό μου με την ιδιότητα του συγγραφέα. Τώρα μπορεί να σκεφτείτε ότι είμαι λίγο σαν τον ηθοποιό Ορφέα Ζάχο στην ταινία Καλώ Ήρθε το Δολάριο που έκανε τον μεγαλύτερο αδερφό του Κωνσταντίνου. Λίιιιγο, όχι πολύ. Θα πει τώρα κανείς. «ναι αλλά αν στέλνεις το βιογραφικό σου με την ιδιότητα του συγγραφέα θα φανείς υπερόπτης και αποκλείεται να προσληφθείς».
Πρώτον: Σε κάθε περίπτωση αναλαμβάνω το κόστος της μη πρόσληψης. Χαχαχαχα.
Δεύτερον: Δεν είναι δεδομένο ότι θα προσληφθώ ούτως ή άλλως.
Τρίτον: Διαβάζοντας το γραφικό μου, παρατηρεί κανείς ότι έχω κάνει ένα σωρό δουλειές στις οποίες φυσικά δεν περιλαμβάνεται κάποια προϋπηρεσία στην M
icrosoft ή στη Nasa, αλλά απλές δουλειές. Αυτό δείχνει υπεροψία;
Τέταρτον: Το ότι αιτούμαι για εργασία σημαίνει ότι πρέπει να «κοπώ στη μέση»; Να νιώσω εγώ μειονεκτικά μην τυχόν νιώσουν «αυτοί» μειονεκτικά;
Δηλώνω λοιπόν ότι είμαι συγγραφέας, διότι αυτό είναι μέρος αυτού που είμαι. Και ταυτόχρονα δηλώνω ότι δεν έχω πρόβλημα να δουλέψω ακόμα και σε μια οικοδομή, για παράδειγμα. Αυτό δείχνει υπεροψία; Δεν νομίζω. Υπερόπτης θα ήμουν αν δεν έκανα καλά την δουλειά μου με το πρόσχημα ότι εγώ είμαι «κάποιος» και άρα για μένα θα πρέπει να μετράνε άλλα σταθμά.
Δεν πιστεύω λοιπόν σε μπούρδες περί ανωτερότητας και κατωτερότητας. Πιστεύω ότι εμείς οι άνθρωποι είμαστε διαφορετικοί και όπως κάνουμε ένα σωρό διαφορετικά πράγματα, κάνουμε αντίστοιχα και ένα σωρό από όμοια πράγματα.
Αλλά κάποιοι άνθρωποι φαίνεται ότι προτιμούν να κοιτάνε το δέντρο παρά το δάσος. Δεν κοιτούν το τι μπορεί να προσφέρει κάποιος αλλά τους νοιάζει να εκπληρώνει τις προϋποθέσεις του φαίνεσθαι που έχουν προσχηματίσει στο μυαλό τους, περιμένοντας μια ευκαιρία για ψεύτικη επιβεβαίωση, χτίζοντας έναν ψεύτικο κόσμο. «Το κρασί έχει γίνει γίνει προ πολλού νερό».

«Τα ρέστα μου. Τα βλέπεις κανείς»;

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ