Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2017

Τίτλοι Τέλους Ή Αρχής ή Απλά «Εμπεδοκλής»

Το γράψιμο στα μπλογκ είναι μια απίστευτη απόσπαση προσοχής. Δεν έχει μα, αλλά και όμως. Take it as it is. Όποιος έχει το γνώθι σ'αυτόν όποιος έχει κάνει την αυτοκριτική του όποιος έχει εμπεδώσει το παιχνίδι... κατανοεί τι λέω. Και τα λέω αυτά ακριβώς επειδή έχω μπλογκ επειδή το μπλογκ με «βοήθησε» (δηλαδή εγώ βοήθησα τον εαυτό μου μέσω του μπλογκ για να ακριβολογούμε) νοερά να καταλάβω κάποια πράγματα για μένα. Με όλη αυτήν την μεταξύ μας διαδραστικότητα τέλος πάντων. Το μόνο κατά τύχη καλό είναι ότι βελτιώθηκα στο «underground» γράψιμο το οποίο στην πραγματικότητα χωρίς καθόλου να το υποτιμώ δεν με ενδιαφέρει (ξαναλέω δεν είμαι ο συνηθισμένος μυθιστοριογράφος που «πλέκει»). Εξήγησα στο προηγούμενο άρθρο γιατί έκανα το μπλογκ - όποιος/α θέλει να καταλάβει καταλαβαίνει. Τώρα θα μου πείτε: μην λες μεγάλα λόγια γιατί θα ξαναέρθεις... Θα το δούμε αυτό. Το μόνο που θέλω να πω είναι μην χαραμίζεστε. Πολύ περισσότερο αν έχετε κάποιο ταλέντο. Ότι κι αν είναι αυτό.
Δεν έχω 3 όπως έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση αλλά 4 άρθρα κρατημένα εδώ και 2-3 μήνες (δεν θυμάμαι κιόλας). Αλλά και τι με αυτό.
Η ανάρτηση που προοριζόταν για την Πρωτοχρονιά λέγεται Τetraplex: Ο Εξωγήινος Ο Δαίμονας Ο Filosofos και Ο Φίλος. Ο φιλόσοφος κυρίως αλλά και ο φίλος είναι αυτοί που στην πραγματικότητα κρύβονται πίσω από τον Αβατάρα (ελπίζω να μην ακούγεται υπερφίαλο αυτό). Και είπα γιατί να σκορπίσω έστω και μια σελίδα από τον φιλόσοφο εδώ; Άσχετα αν έχω βιβλία ολόκληρα γραμμένα. Είναι σαν να έκανα την ύψιστη παρακμιακή πράξη (που την έχω δει σε πολλούς ποιητές που δεν σέβονται τον εαυτό τους ή η ποίησή τους είναι φτηνιάρικη; προφανώς) να δημοσιεύσω στο facebook ένα από τα ποιήματά μου. Και ναι από τα τέλη Δεκέμβρη με ανακάλυψε η ποίηση που όπως λέει η σύντροφός μου μου ταιριάζει ακόμα περισσότερο. Και μάλλον συμφωνώ. Κάθε φορά της διαβάζω τρία ποιήματά μου την φορά και συγκλονιζόμαστε. Δεν θέλω να περιαυτολογώ αλλά είναι μαγεία λεξιπλαστικά να μπορείς να αποστάζεις σε μερικές γραμμές διαμάντια Ψυχής που θα σου έπαιρναν σελίδες ολόκληρες ή βιβλία για να αναλύσεις. Έγινα μέσα σε ένα μήνα ποιητής; Μα ποιητής δεν γίνεσαι. Η ποίηση σε επιλέγει δεν την επιλέγεις. Ευτυχώς και δυστυχώς ο μόνος άνθρωπος που με διαβάζει είναι η σύντροφός μου. Οι εκδοτικοί οίκοι είναι φράξια και λαίλαπα (αλλά μεγαλύτερη είναι ο πνευματικός εγωισμός) και έστω ένα βιβλίο αν αγοράσεις ουσιαστικά τους στηρίζεις. Είναι μέλι για τις μέλισσες αλλά όσο μπορούμε αντιστεκόμαστε. Με πολύ κόπο σύντομα εκδίδω το δεύτερο μου δοκίμιο αυτογνωσίας από το createspace με μηδέν φυσικά πωλήσεις και συνολικά το τρίτο βιβλίο (έχω κι άλλα που περιμένουν). Αλλά για μένα αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η εσωτερική ικανοποίηση της ολοκλήρωσης ενός έργου και η κοινοποίησή του.
Παρ' όλα αυτά το μπλογκ όπως θα διαπιστώσατε άνοιξε...δεν είναι ακατάλληλο πλέον ούτε έχει ακατάλληλες φώτο για ενήλικους. Το σεξ είναι υπερεκτιμημένο. Όταν βρίσκεις καταφύγια, είτε αυτά είναι μπλογκ είτε οτιδήποτε άλλο ουσιαστικά κρύβεσαι από μια πλευρά του εαυτού σου. Αλλά πρέπει να περάσεις προσωπικά ο ίδιος μέσα από αυτό για να το καταλάβεις αν το καταλάβεις (θέλει ατέλειωτο ψάξιμο). Κανείς δεν μπορεί να αλλάξει κανέναν και ο κόσμος εξελίσσεται με το πάσο του. Τα σχόλια είναι κλειστά για ευνόητους ή μη ευνόητους λόγους και μάλλον θα παραμείνουν δια παντός κλειστά. Επίσης το url κάποια στιγμή  θα αλλάξει σε avatareasymvanta.blogspot.gr είτε συνεχίσω να γράφω είτε ΟΧΙ. 
Η ζωή προχωρά ότι και αν γίνει. Ξέρει αυτή. 

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ