Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2017

Λόγοι Για Να Συνεχίσω Να Γράφω στο Blog (Ακούω)

ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΙΝ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΙ ΦΘΙΝΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΤΕΛΜΑ (ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ).

ΑΚΟΥΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΖΗΤΗΜΑ.

Λόγοι Για Να Συνεχίσω Να Γράφω στο Blog.
Θα μου πείτε για σένα γράφεις.
Μα για μένα εδώ και εφτά χρόνια γράφω στο σπίτι μου. Δεν χρειάζεται να έχω blog.
Θα μου πείτε ναι αλλά το blog είναι λίγο διαφορετικό με την έννοια ότι μπορείς να εξωτερικεύσεις κάποια συναισθήματα να κάνεις και το χιούμορ σου και γενικά να μην είσαι τόσο «σοβαρός».
Και;

ΑΚΟΥΩ



23 σχόλια:

  1. Γιατι να συνεχισεις να γραφεις..χμ...
    Ειναι σημαντικο να διαδιδονται σκεψεις,ιδεες,
    συναισθηματα και χιουμορ,ακομη κι αν ειναι
    ενας η δυο αυτοι που παρακολουθουν τον συγγραφεα.
    Παντα ερχεται η στιγμη που μια διαφορετικη οπτικη
    πραγματων και καταστασεων βοηθαει τον αναγνωστη η
    καποιον τριτο μεσω αυτου.
    Επισης το να μοιραζομαστε τα συναισθηματα μας ειναι
    ενας τροπος να γνωριζουμε οτι δεν ειμαστε μονοι εκει
    εξω. Και ενα ανεκδοτο να γραψει καποιος και να κανει
    τον μοναδικο εστω αναγνωστη του να γελασει, αυτος ο
    αναγνωστης θα κανει με την σειρα του και αλλους να
    γελασουν.Θεωρω σπουδαιο,εσεις που εχετε την ικανοτητα
    της πενας, να μην σταματησετε να γραφετε.
    Απ την αλλη καταλαβαινω οτι η διατηρηση ενος blog,
    απαιτει μια διαρκη παρουσια και αυτο μαλλον κουραζει
    τον συγγραφεα.
    Αν κουραστηκες Αβαταρα (η σε κουρασαμε εμεις κι αυτο
    παιζει), τοτε δικαιουσαι ειτε διαλειμμα (μικρο η μεγαλο),
    ειτε να σταματησεις να γραφεις.
    Ασχετα με το τι θα πουμε εμεις, εσυ να κανεις αυτο που
    νιωθεις οτι ειναι το καλυτερο για σενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύστοχη απάντηση. Όλα παίζουν. Νομίζω όμως πως είμαι ένας καταλάθος μπλόγκερ ή λανθάνων. Ίσως να ακούγεται λίγο σκληρό αλλά θεωρώ πως το bloggin είναι λίγο low vibration κατάσταση. Δηλαδή πως να το πω με κουράζει να υποκρίνομαι. Θέλω να πω στη ζωή κρυβόμαστε από τον εαυτό μας άλλος περισσότερο άλλος λιγότερο γιατί δεν είμαστε τέλειοι. Το να υποκρινόμαστε όμως και εδώ μιλάω πρώτα για τον εαυτό μου ε αυτό για μένα πάει πολύ. Γιατί να έχω blog και να αλλάζω την γλώσσα μου ; για να δείχνω in και μάγκας; Μάλιστα αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα τρέχουμε διαρκώς να ξεφύγουμε από κάτι να κρυφτούμε... από τι; Να τώρα θα με πιάνει το φιλοσοφικό μου και θα νομίζουν ότι πάσχω από μεγαλομανία. Αλλά το λεξιλόγιο μου το πραγματικό έχει μια απόσταση από το λεξιλόγιο που χρησιμοποιώ εδώ όχι ότι δεν μιλάω απλά ή λαϊκά στην καθημερινότητά μου,καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Δεν το παίζω ΑΒΑΤΑΡΑΣ στην πραγματική μου ζωή. Εντάξει πολύ καλό είναι και το χιούμορ αλλά έχει και αυτό τα όρια του.
      Kαλά βλέπουμε. Θέλω να δω όμως και άλλες απαντήσεις από άλλους και από άλλες.

      Διαγραφή
    2. Και όλα αυτά τα ψευδώνυμα που έχουμε τι είναι; Θα μου πεις κάτι υποδηλώνουν. Ωραία γιατί δεν ξεμπερδεύουμε λοιπόν αφού το βλέπουμε; Και από την άλλη αφού υπάρχει παντού καχυποψία ο άλλος και η άλλη είναι έτοιμοι να σε στήσουν στον τοίχο σιγά λοιπόν μην δώσω το πραγματικό μου όνομα. Και ναι δεν θέλω να εκτεθώ επειδή τυχαίνει να έχω μια έξη ένα ιδιόμορφο μπλογκ. Αλλά και μόνο που γράφω αυτοαναιρούμαι. Οπότε γιατί να το κουράζουμε...

      Διαγραφή
    3. Ή μήπως πρέπει να το βουλώσω; και δεν έγινε τίποτα; και ένταξει ψηλέ όλα οκ και πάμε για την επόμενη ανάρτηση; Ποια επόμενη ανάρτηση;

      Διαγραφή
  2. Ο μόνος λόγος που καταλαβαίνω να κλείσεις το blog σου, είναι να μη σε εκφράζει και να έχεις κουραστεί να γράφεις. Επειδή όμως, δε νομίζω να συμβαίνει κάτι τέτοιο, μείνε εδώ που είσαι και κάνε αυτό που κάνεις. Γράφε αυτό που σε εκφράζει, χωρίς να σε νοιάζει αν αρέσει ή όχι, αν θα έχει σχόλια ή όχι και γενικά, γράφε για την πάρτη σου και αυτά που νιώθεις και αυτοί που θέλουν να σε διαβάσουν, θα σε διαβάσουν, να είσαι σίγουρος.
    Αν η καχυποψία που αναφέρεις παραπάνω, κολλάει στο σχόλιο που σου έκανα στο δικό μου, δεν είναι παράλογη νομίζω. Δεν είναι τυχαίο ότι μπαίνει άλλος και με μπερδεύει ότι είσαι εσύ στο fb, με περνάει για κάποια άλλη λόγω ονόματος και μου τη λέει για αυτό και μετά βλέπω και αυτά που έγραψες στο καπάκι εσύ σε αναρτήσεις σου. Ε κάπου το έχασα και εκεί είπα, μας δουλεύει. Κανείς δε ζήτησε τα προσωπικά στοιχεία κανενός, ούτε να του δείξει ταυτότητα εδώ στη μπλογκόσφαιρα. Απλά, όταν βλέπω πρώτη φορά σχόλιό σου και μάλιστα ανώνυμο, χωρίς το εικονίδιο που έχεις σαν Αβατάρας, ε λογικό είναι να το σκεφτώ δύο φορές αν είσαι όντως εσύ ή όχι.
    Όπως και να έχει, χαίρομαι που έληξε η ''παρεξήγηση'', αν μπορώ να το πω έτσι και όλα οκ από μένα τουλάχιστον.
    Καλώς σε (ξανά)βρήκα και επίσημα πλέον στο χώρο σου (αυτό το ''στον χώρο σου'' τώρα που το έγραψα, μου θύμισε τις ερωτικές αγγελίες, τύπου ''τα κάνω όλα, με εχεμύθεια, τώρα και στο χώρο σου'', χαχαχαχαχαχα, πόσο γελοία μπορώ να γίνω). :p :p :p
    Άντε φιλάρες και σε ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατάλαβα...λες τώρα ο άλλος με αποδέχεται ή όχι σχολιάζοντας σαν ανώνυμος; Τα σχόλιά μου εδώ στο μπλογκ έχουν να κάνουν μόνο με την ανάρτησή μου - γενικά μιλάω. Και ναι είχε προσωρινά χακαριστεί το μπλογκ μου από δάχτυλο του Σνόουντεν. Και ναι υπάρχει γενικότερα μια κρίση ταυτότητας σε όλους μας.
      Ναι αλλά ανεπίσημα δεν ήσουν ποτέ εδώ; σωστά;
      Και εγώ ευχαριστώ. Καθώς φυσικά και για το πρώτο σου σχόλιο στο μπλογκ μου.

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω στο σχόλιο που έκανες εσύ και όχι κάποια άλλη γιατί όπως σου είπα τα μπλογκ μας χακάρονται συνέχεια να μην υπονοούσες ότι εγώ «κρύβομαι» από ένα ψευδώνυμο και άρα εσύ συγκριτικά υπερέχεις. Και έπειτα το ΑΒΑΤΑΡΑΣ extraterrestrial δεν θα μπορούσε να είναι και το ονοματεπώνυμό μου; Θα μπορούσε.

      Διαγραφή
    3. Μέσες άκρες μέσα έπεσες, όσον αφορά την επιφύλαξή μου, μιας και δεν ήξερα αν όντως μου μιλούσες εσύ ή άλλος. Δε με ενοχλεί ότι δεν ξέρω ποιό είναι το όνομα και το επίθετο του Αβατάρα ή του κάθε μπλόγκερ, αλλά το ότι σαν ανώνυα τα σχόλια, δεν ξέρεις ποτέ, αν όντως είναι εκείνος που σου γράφεις, εκτός από περιπτώσεις που γνωρίζεις ότι ακόμα και ανώνυμα, είναι εκείνοι.
      Σχόλια κάνω πάντα σαν μελαχρινάκι από το λογαριασμό μου, άρα δεν έχεις φόβο να σου γράψει άλλη και να την μπερδέψεις με μένα ή έστω να λάβεις ανώνυμο από μένα.
      Τώρα το ''ανεπίσημα'' δεν ήμουν ποτέ εδώ, μπορείς να το πεις κι έτσι, αν εννοείς ότι ήμουν απούσα από τα σχόλια. Γιατί αναρτήσεις σου έχω διαβάσει πάρα πολλές. Θα μου πεις τώρα και γιατί δεν σχολίασα ποτέ και δίκιο θα έχεις. Όμως ήμουν σε μία φάση που περισσότερο διάβαζα και αν έγραφα, έγραφα στο δικό μου και απαντούσα στα σχόλια που μου έκαναν. Πέρασα μία ζόρικη φάση, χωρίς καθόλου αίσια κατάληξη, αλλά επανήλθα στα ίσα μου και αν δεν έχεις πρόβλημα εσύ, εμένα θα είναι χαρά μου να σου γράψω την άποψή μου σε αναρτήσεις σου που θέλω να συμμετέχω. Ειλικρινά, χαίρομαι που απάντησες και μου έφυγε το άγχος, ότι ίσως για άλλη μία φορά να μου έγραψε άλλος στο μπλογκ μου και να έγινε πάλι μπέρδεμα και όλα καλά και θα χαρώ να τα λέμε.
      Την καλησπέρα μου και ciao bello :)

      Διαγραφή
  3. Ξεκινησα και εγραψα ενα κατεβατο,γιατι εχω τοσα πολλα
    να γραψω αλλα το εσβησα για να μην κουραζω.Καταλαβα
    απολυτα τι θελεις να πεις(διαβαζω και πισω απο τις
    λεξεις).
    Δεν μου επιτρεπεται να πω τι να κανεις, μπορω να σου πω
    μονο τι κανω εγω.Οταν κανω κατι και νιωσω πως δεν
    ειμαι ο εαυτος μου, πως πρεπει να προσποιουμαι..φευγω.
    Το ψευδωνυμο δεν το θεωρω κακο, θα ελεγα πως ειναι ενα
    ειδος προστασιας,γιατι δεν ειμαστε μονοι μας,εχουμε και
    αλλους ανθρωπους στο στενο μας περιβαλλον και ολοι
    γνωριζουμε οτι υπαρχουν πολλοι στα σοσιαλ που κι αυτοι
    πισω απο ενα ψεδωνυμο κρυμμενοι,μπορει να βλαψουν εμας
    και τους ανθρωπους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που έσβησες το κατεβατό πήγε στράφι ο χρόνος που αφιέρωσες. Λογικά αυτά που λες και αφού διαβάζεις πίσω από τις λέξεις καταλαβαίνεις λοιπόν ότι το ζητούμενο για μένα είναι γιατί μπαίνουμε σε αυτήν την διαδικασία...και αυτή είναι μια ατέλειωτη συζήτηση.

      Διαγραφή
  4. Νομιζω εχεις ταλεντο.
    Αλλα για πες...
    Εσενα σου αρεσουν τα κειμενα σου;
    Γελας με τα αστεια σου;
    Βαζεις στην θεση σου αυτον που διαβαζει;
    Πως αντιδρας εσυ διαβαζοντας αλλα μπλογκς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μην εννοείς τις επονείδιστες τηλεοπτικές εκπομπές. Κοίτα ερωτησούλες το Τινάκι, δεν σου το ΄χα. Πολλά τα ερωτήματά σου και διεισδυτικά αν και γυναίκα (εννοώ παρ΄ όλο που λόγω ανατομίας δεν έχεις πέος). Αλλά αυτό είναι καλό γιατί όλοι μας έχουμε θηλυκές και αρσενικές όψεις μέσα μας. Δεν μιλώ πορνογραφικά μιλώ φιλοσοφικά.

      Διαγραφή
    2. Οχι παιδι μου, αναγνωστρια ειμαι.
      Αλλα δεν απαντησες στις ερωτησεις

      Διαγραφή
    3. Τίνα αν έχεις παρακολουθήσει τις αναρτήσεις μου προσεκτικά έχω απαντήσεις στις ερωτήσεις σου αλλά αφού με ρωτάς...Ίσως υποσυνείδητα η δημιουργία του μπλογκ να ήταν ένα κίνητρο για να αναδείξω ή να καθρεφτίσω ένα μέρος του εαυτού μου που δεν είχα αποδεχτεί ως τώρα και άρα να αποδεχτώ άλλους που εκφράζουν αυτό το κομμάτι του εαυτού τους περισσότερο ή ίσως και αυτοί να κάνουν το ίδιο πράγμα. Αυτό σε συνδυασμό με τα πρώτα σχόλια στην Μέδουσα. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που επέλεξα να κάνω αυτό το μπλογκ με το συγκεκριμένο όνομα όπως επίσης και να επιλέξω ως αγαπημένα τα μπλογκ που έχω επιλέξει. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η σκεπή του μπλογκ με εκφράζει γιατί αν με εξέφραζε θα έγραφα όπως «πραγματικά» (ΘΕΛΩ να) γράφω (αν και έχω δώσει κάποια σημεία γραφής γιατί όσο και να το τροποποιείς αυτό που είσαι βγαίνει) και δεν έχω την τάση να χαραμίζομαι. «Το μπλογκ είναι ένα τίποτα».- όπως γράφω στην ανάρτηση δεν χρειάζομαι μπλογκ για να γράφω - με το μπλογκ απλά «παίζω» άλλοτε λίγο πιο σοβαρά άλλοτε λίγο πιο χιουμοριστικά οπότε εννοείται ότι γελώ με αυτά που γράφω αν και δεν είμαι φανατικός του αυτοσαρκασμού γιατί μετά σου γίνεται συνήθεια καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Ούτε Θέλω να αλλάξω τον εαυτό μου γιατί έχω κάποιο απωθημένο.
      Να σε ψυχαναλύσω λίγο και εγώ;...Τίνα εσύ έχεις βαρέσει ποτέ μαλακία για πάρτι μου; αν όχι θα βαρέσεις για να μου πεις εντυπώσεις; Χαχαχαχα. Θέλω να πω ότι από την στιγμή Τίνα που επιλέγεις να σχολιάζεις με ψευδώνυμο ο ιντερνετικός σου χαρακτήρας αυτόματα αποκτά μια αβάσταχτη ελαφρότητα. Φαντάζομαι έχεις επίγνωση επ'αυτού;
      Την προτελευταία ερώτηση πάντως δεν την κατάλαβα.

      Διαγραφή
  5. Νομιζω οτι κανεις καποια λαθη γραφοντας. Καποια κειμενα ειναι φανταστικα, οποτε γινε καλυτερος κριτης του εαυτου σου (του μπλογκοεαυτου δλδ)
    Τιποτα απ οσα συμβαινουν σε καποιον που γραφει και δημοσιευει δεν πανε χαμενα.
    Η ερωτηση που δεν καταλαβες εχει να κανει με την μελετη των αλλων ανθρωπων. Εμενα αυτο ειναι το πραγματικο μου ονομα και εχω το θαρος της γνωμης μου. Μαλακια για παρτη σου οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και επειδή κάποια κείμενά μου είναι φανταστικά τι πάει να πει; ίσα ίσα που συνηγορεί με αυτά που λέω...δεν γράφω φανταστικά κείμενα εκτός μπλογκ...πόσο πιο λιανά να το κάνω. Μάλλον δεν εμβάθυνες σε αυτά που έγραψα. Αν λοιπόν έχει να κάνει με την μελέτη άλλων ανθρώπων απάντησα και σε αυτό κατατοπιστικότατα. Καλά όλοι οι ανέραστοι στο thesexhighlands μαζευτήκατε;

      Διαγραφή
    2. Ποιο; (και εδώ μην απαντήσεις)
      Μήπως χαθήκαμε λίγο στην μετάφραση; Όταν λέω φανταστικά εννοώ της φαντασίας. Μην απαντήσεις γιατί δεν θα τελειώσει ποτέ αυτός ο διάλογος.
      Αφού όμως βρίσκεις κάτι αστείο γέλα κάνει καλό.

      Διαγραφή
    3. Φανταστικα δλδ πολυ ωραια!

      Διαγραφή
  6. Το bloging ειναι κσι χρειαζεται "λογοτεχικο" sex drive.
    Αν το εχεις, κανε το, ανεξαρτητα απο τις θεασεις. Μην τις πιστευεις. Πιστευε σε εσενα. Θελεις; Καλως. Διαβασε και αλλους, στρωσε το στυλ σου, προσαρμοσου ωστε να μην αρεσεις μονο σε εσενα, αλλα και σε αλλους.

    Αλλιως γαμησε το, χεστο. Παρατα το και γραφε μονο οποτε γινει ο επομενος κατακλυσμος. Κανεις δεν θα σε κατηγορησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι αλλά στην sex drive στήλη «οι γυναίκες της ζωής μου» δεν σχολιάζετε. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο με το λογοτεχνικό sex drive. Οι θεάσεις είναι από μέτριες ως καλές, ανάλογα. Αλλά δεν με ενδιαφέρει αυτό. Αν συνεχίσω το μπλογκ δεν το βλέπω να παραμένει thesexhighlands...αν διάβασες όλα τα αποπάνω σχόλια δεν χρειάζεται να επεκταθώ περισσότερο.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ