Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ/ΕΚΛΗΣH/ΚΑΛΕΣΜΑ ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΣ...

Τα όποια ''παράπονα'' κάνω αγαπητά μου αδέρφια και αδερφές είναι από αγάπη και ταπεινοφροσύνη. Γι' αυτό και περισσότερα δεν θέλω να πω. Όπως είχα πει σε ένα σχόλιο στην Μέδουσα στην προηγούμενη ανάρτηση "ΟΤΑΝ Ο ΤΣΑΠΑΓΕΦ "ΕΤΡΩΓΕ" Α.ΥΒΡΙΣΤΕΣ - extended release" η καρδιά του Αβατάρα χωράει όλους τους ανθρώπους. Άλλωστε ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω διότι οι τελώνες και οι πόρνες θα περάσουν πρώτες εις την βασιλείαν του Θεού. Και ξέρετε γιατί; Γιατί αυτοί ακριβώς επειδή θα έχουν σιχαθεί την ζωή τους η αλλαγή γι' αυτούς θα είναι μονόδρομος και ζήτημα ζωής και θανάτου ενώ για εμάς τους υπόλοιπους θνητούς η αλλαγή είναι πιο επίπονη. Εμείς όμως εδώ δεν είμαστε μπουρδέλο άρα δεν ψάχνουμε για πόρνες και τελώνες, ηρεμήστε. Γι' αυτό αδέρφια μου μην βιάζεστε να απλώσετε τα φτερά σας. Ελάτε εδώ στην σχολή μας να σας Μυήσουμε little by little στην Αρχαία Μυστική Σοφία. Με τους αρρενωπούς Αρχίδιδάσκαλους ΑΒΑΤΑΡΑ, ΑΠΙΤΗ, ΧΩΣΤΗΡΑ, ΛΑΘΟΣ ΤΑΙΝΙΑ, την Δασκάλα Ειδικής Αγωγής και Πολιτισμού ΜΕΔΟΥΣΑ, την Υπερπόντια Ρουμάνα Ιέρεια της Σχολής ERISADESU, την Δασκάλα Υπερβατικού Διαλογισμού και Ενδυνάμωσης των Τσάκρα μέσω ατέλειωτων Αστρικών Ταξιδιών COULA και την Μαθήτρια με τις τεράστιες δυνατότητες εξέλιξης ΤΙΝΑ (ο θηλυκός Σαμψών) απόδειξη της επιτυχίας μας. Όποιοι μαθητές/αναγνώστες αποζητούν την εύνοια του Αβατάρα καλώς ή κακώς θα πρέπει να περάσουν αυτοί από το κατώφλι αυτού του μπλογκ/ναού/χώρου/σχολής (ιτς δε φακιν ρουλς). ΔΕΧΟΜΑΙ μόνο σοβαρούς/τολμηρούς/αντισυμβατικούς μπλόγκερς ή αναγνώστες.

Υ.Γ Όσον αφορά τους Α.Υ αυτούς τους αγαπάω περισσότερο από όλους. Μα αν κάποιος τυχαίνει να με βρίσει είναι γιατί τον έχω γοητεύσει και απλά αντιστέκεται.


















Πραγματοποιήθηκε και το πρώτο Bίγκαν Festival για να μην ξεχνιόμαστε





11 σχόλια:

  1. Συνειδητοποίησα αδερφέ ΑΒΑΤΑΡΑ διαβάζοντας τα λόγια σου ότι στην πραγματικότητα δεν είσαι υπέρ καμίας κλίκας ή φράξιας.

    ΣΑΡΑΤΑΒΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφέ ΣΑΡΑΤΑΒΑ τα μηνύματα που εξάγονται είναι πολλά αλλά δεν μου επιτρέπεται να αποκαλύψω τιποτα. Πρόσεξε αν είσαι κάποιος δαίμονας που προσπαθεί να με δελεάσει θα το ανακαλύψω και θα σε στείλω από εκεί που ήρθες.

      Διαγραφή
  2. Όταν εγώ ήμουν μαθητευόμενος οι μεγάλοι μου Δάσκαλοι μου έχωναν την μούρη σε σκατά και κάτουρα ζώων. Πέρασα ανείπωτες δοκιμασίες, πως θα γινόμουν Αβατάρας αλλιώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικα δεν εισαι και τοσο κακουλης. Ο θηλυκος σαμψων δεν ειμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μαθήματα έχουν αρχίσει. Τα διδακτρα πληρωνονται σε είδος.
    Η επιτυχία είναι επιβεβαιωμένη.

    Πάμε γερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πριν αποφασισετε να περασετε το κατωφλι των blogs
    αγαπητα μου παιδια (να δικαιωσω και τη φημη της
    δασκαλας δλδ),θα πρεπει να εχετε κατα νου οτι η
    περιηγηση στα blog ειναι κυριως για να περναμε
    ομορφα,να ανταλασσουμε αποψεις-ποτε σοβαρα,ποτε με
    χιουμορ και να βλεπουμε με μια διαφορετικη οπτικη,
    αυτην του bloger,οσα συμβαινουν γυρω μας συμφωνοντας
    η διαφωνοντας μεσω των σχολιων.
    Δεν γνωριζομαστε,ομως πισω απο τα πληκτρολογια
    ειμαστε ανθρωποι,ο καθενας με την προσωπικοτητα
    του και θεωρω οτι ο αμοιβαιος σεβασμος ειναι
    απαραιτητος.
    Αβαταρα ελπιζω να μην εκανα καταχρηση του χωρου,
    πιο λακωνικα δεν μου εβγαινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουπς ξεχασα το Υ.Γ. μου!!!
    Υ.Γ. Μου ανοιξες την ορεξη με το βιντεακι,
    δεν τρωω βραδυ και τωρα πειναω..βαζε και
    καμια προειδοποιηση περιεχομενου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προειδοποίηση περιεχομένου υπάρχει φαρδιά πλατιά πριν μπείτε στο blog και ισχύει για κάθε περίπτωση οπότε είμαι καλυμμένος, χαχαχα.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ