Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2016

Η ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ: Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ

Έκλεισα ένα ραντεβού με τον ΑΝΩΝΥΜΟ ΥΒΡΙΣΤΗ να δω πως πάει σε τι κατάσταση βρίσκεται βρε αδερφέ. Την πάλευε δεν την πάλευε. Η μάνα του χαροπάλευε στο νοσοκομείο από διπλό βιασμό λευκού καρχαρία και φάλαινας Όρκα (ήταν φιλαράκια) - είναι φθινοπωρινή κολυμβήτρια ή πρέπει να λέμε ήταν γιατί μάλλον δεν βγάζει την μέρα.
Αφού τον αγκάλιασα για συμπαράσταση και του έδωσα λίγα ακόμη χρήματα γιατί τον λυπόμουν, τον αποχαιρέτησα. Εγώ όμως είχα άλλα στον νου μου και έτσι τον ακολούθησα για να δω που μένει. Το περπάτημα του είχε αρχίσει να γίνεται πιο γυναικείο σχεδόν ξέκωλο, Σε μια στιγμή ξεκολλάει τα κοντά μαλλιά του από το κεφάλι και μπούκλες ξανθών μαλλιών ξεπετάγονται μέχρι τους ώμους. Καθώς περπατώ αντικρίζω δύο ψεύτικα φρύδια κάτω στο δρόμο. Τον ακολούθησα μέχρι το σπίτι του. Ανοίγει την εξώπορτα και τον πιάνω από τα αρχίδια, που αποδείχθηκαν αφρολέξ με δυο μουνόχειλα και μια τρύπα.
- Καργιόλα εμένα πήγες να ξεγελάσεις; θα σου σπάσω τον σβέρκο. Την ανάγκασα να με πάει στο κωλοδιαμέρισμά της.
- Λοιπόν μουνόπανο της λέω έχεις δυο επιλογές ή θα σε δώσω στους μπάτσους ή θα σου ρίξω την πούτσα της ζωής σου.
- Επιλέγκω την μπούτσα.
Έτσι όπως την γαμούσα άνοιξαν τα ράμματα που είχε πίσω στον κώλο. Μικρό το κακό σκέφτηκα κανείς δεν έχει πεθάνει από σκισμένο κώλο και μερικές σταγόνες αίμα και έτσι συνέχιζα να την γαμάω. Πήρα βούτυρο από το ψυγείο της και της το έλιωσα στο μουνί για να της κάνω ΓΣΚατα ή αλλιώς τροχομούνι και αμέσως θυμήθηκα τον γλυκό μας Πρόεδρο τι ωραία που θα ήταν να έβαζε και αυτός ένα χεράκι.. Για μην σας πολυλογώ της έκανα το μουνί παντόφλα. Έχυσα μια δεκάρα φορές και πλέον δεν είχα δύναμη ούτε να κουνηθώ αλλά την είχα δέσει γερά σε ένα σκαμνί για να μην μου φύγει.
- Ώστε έτσι λοιπόν μωρή καργιόλα το 'παίξες άνδρας για να μου φας τα χρήματα ε; 1000 ευρώ της είχα δώσει καθόλου λίγα. Εν τω μεταξύ όλα όσα μου είχε πει ήταν ψέματα...ούτε μάνα υπήρχε, ούτε ψυχολογικά προβλήματα είχε.
Η κλειδαρότρυπα αρχίζει να κροταλίζει και η πόρτα ανοίγει. Ένα φουσκωτό γομάρι μπουκάρει και βγάζει από την κωλότσεπη ένα χασαπομάχαιρο. Την τελευταία στιγμή έτσι γονατιστός που ήμουν τον αποφεύγω αλλά το μαχαίρι διαπερνάει τον θύμο αδένα της καργιόλας (που ήταν ακριβώς πίσω μου) μέχρι την σπονδυλική της στήλη.
- Σκότωσες την αδερφή μου καργιόλη. Μα αυτός την σκότωσε όχι εγώ.
Προσπαθεί να βγάλει το μαχαίρι από το νεκρό της σώμα αλλά είχε στομώσει.

ΤΟΤΕ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΟΜΑΙ ΣΕ ΣΟΥΠΕΡ ΤΖΕΝΤΆΙ.
- ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΛΥΤΡΩΘΕΙΣ;, ΤΟΥ ΛΕΩ. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ.
ΚΡΑΔΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ ΔΙΧΟΤΟΜΩ ΤΗΝ ΚΑΥΤΗΡΙΑΣΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΑΡΚΑ.
Μου τα είπε όλα πριν τον ''σβήσω''....αυτός ήταν ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΥΒΡΙΣΤΗΣ η αδερφή του με την οποία είχαν αιμομικτικές σχέσεις τον βοηθούσε στις βρομοδουλειές τους



ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΝΩΝΥΜΟ ΥΒΡΙΣΤΗ: ΝΤΟΝΤ ΝΤΙΛ ΓΟΥΙΘ ΑΒΑΤΑΡΑΣ ΜΠΙΚΟΣ ΓΙΟΥ ΝΤΟΝΤ ΝΟΟΥ ΓΟΥΑΤ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΣΟΟΥ ΠΛΙΖ ΝΤΟΝ ΠΡΙΖ ΜΑΙ ΜΠΑΛΣ ΕΝΤ ΓΚΟΟΥ ΤΟΥ ΧΕΛ ΜΑΔΕΡ ΦΑΚΑ

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ