Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΕΙ Ο ΛΑΜΠΗΣ...ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ...

Ήταν μια μικρή φοιτήτρια το πολύ 25 οι άλλες δύο είχαν σίγουρα πατήσει τα 30 η μεγαλύτερη ήταν 40 και η μικρότερη με το ζόρι πατούσε τα 20.
Λέει η μία από τις δύο τριαντάρες
- εγώ τα έχω με τρεις, στον πρώτο που γνώρισα απ' αυτούς δίνω κώλο στους άλλους δεν δίνω γιατί ο κωλότρυπά μου έχει χαλαρώσει αρκετά και μπορεί να υποψιαστούν τίποτα.
- Ε καλά τώρα, πετάγεται η άλλη τριαντάρα, εγώ τα είχα με πέντε και έδινα κώλο σε τέσσερις γιατί ο ''πέμπτος'' ήταν τσιγκούνης ούτε ένα χρυσό δεν μου αγόρασε τι με νοιάζει αν ήταν άνεργος πρόβλημά του. Τους έλεγα ότι μου αρέσει να αυτοϊκανοποιούμαι πρωκτικά και εκεί τελείωνε η ιστορία. Ο τωρινός μου άντρας ήταν ένας από αυτούς. Εννοείτε πως πριν παντρευτούμε τους χώρισα όλους. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής είχα γαμηθεί με έναν άγνωστο ένα μήνα πριν παντρευτώ, μου έχωσε όλη την γροθιά του στο μουνί, ευτυχώς έβαλα μπόλικο λιπαντικό και δεν έγινε καμιά ζημιά, τώρα δεν ξέρω αν κατάλαβε ο άντρας μου τίποτα πάνω στο σεξ.
Η σαραντάρα τώρα
- Αφήστε εγώ πριν παντρευτώ τον άντρα μου είχα εραστή για τρία χρόνια ενώ ήμουν παντρεμένη ταυτόχρονα. Είχα κάνει κρυφά τεστ dna για να μάθω ποιανού ήταν το παιδί, ευτυχώς ήταν του άντρα μου και έκοψα με τον άλλον.
Λέει η μικρότερη
- Εγώ είχα κάνει παρτούζα μια φορά με 5 άντρες πειράζει πολύ; Αυτήν την περίοδο τα έχω με δύο πότε πηδιέμαι με τον έναν και πότε τον άλλον. Τον έναν τον αφήνω να με σκίζει ακόμα και όταν έχω περίοδο μ' αρέσει και το σπέρμα του πολύ.
- Γελούσαν το διασκέδαζαν, μου λέει ο Λάμπης. Παύση.
- Και η φοιτήτρια; Αυτήν την γαμούσαν δυο παντρεμένοι καθηγητές (δηλαδή για την ακρίβεια η μία ήταν γυναίκα καθηγήτρια) ταυτόχρονα για να περνάει τα μαθήματα.
Πετάγεται η μία από τις τριαντάρες όχι η παντρεμένη η άλλη και λέει
- Εγώ είχα κάνει παρτούζα δυο φορές σε διακοπές μαζί με φίλες ενώ είχα σχέση.

- Φίλε Λάμπη υπάρχουν δυο ειδών πουτάνες μου είχε πει κάποτε ένας πρώην μοναχός. Αυτές που πληρώνονται και αυτές που δεν πληρώνονται.
Όταν συνάντησα τον Λάμπη με αγκάλιασε κλαίγοντας με λυγμούς.
- Τι έπαθες Λάμπη μου , φίλε μου καλέ πες μου τι έγινε;
- Με παράτησε η γυναίκα μου βρήκε άλλον έτσι ξαφνικά χωρίς λόγο.
Πήγε σε μια καφετέρια να σκεφτεί. Δίπλα του καθόταν μια γυναικοπαρέα από ΚΑΡΓΕΣ. Άθελα του άκουσε όλα όσα λέγανε... όλα αυτά που σας εξιστόρησα. Είχε έρθει σπίτι μου τώρα. Ο Λάμπης είναι πολύ ευαίσθητος άνθρωπος όταν έμεινε μόνος στο σπίτι του ήθελε να σπάσει το κεφάλι του στον τοίχο. Και όταν άκουσε όλα αυτά από τις κάργες ήταν το κερασάκι στην τούρτα, κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό, έσπασε η καρδιά του. Είχε καταχλωμιάσει λες και δεν είχε καθόλου ζωή μέσα του, ο Λάμπης που πάντα ήταν με το χαμόγελο στα χείλη.
Εγώ γενικά δεν είμαι συναισθηματικός άνθρωπος ειδικά με τις γυναίκες θα μπορούσες να με πεις και sociopath. Αλλά πραγματικά λύγισα βλέποντάς τον σε αυτήν την κατάσταση γι' αυτό και του έδωσα μερικές fast food συμβουλές.....ΑΚΟΥΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ. ΘΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΛΑ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ. Η ΤΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΔΡΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΡΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΙΑ, ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ, ΜΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΣΑΙ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΣΒΑΡΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΠΟΥΤΑΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΑΜΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΥΝΙ, ΔΩΡΕΑΝ..... ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΕΠΑΙΖΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΣΥ. ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΧΥΛΟΠΙΤΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΣΤΟ ΤΣΑΚ. ΗΜΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΑΝ ΚΑΙ 'ΣΕΝΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΠΟΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΟΤΙ ΛΑΜΠΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΛΑΜΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΕΣ. ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ: ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΩΝ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.
- Μήπως πείνασες καλέ μου φίλε; Έχω μαγειρέψει vegan.
- Ναι, σ' ευχαριστώ.
Πετάχτηκα μέχρι την κουζίνα να ετοιμάσω το φαγητό του. Άφαντος ο Λάμπης. Δεν μπορεί να είχε φύγει σκέφτηκα γιατί δεν άκουσα πόρτα να κλείνει. Σκέφτηκα τα χειρότερα. Βγαίνω στην βεράντα, πουθενά ο Λάμπης. Κοιτάω κάτω στο δρόμο...και τι να δω...
Για κλάσματα του δευτερολέπτου νόμιζα ότι τον επιβάρυνα με αυτά που του είπα. Αλλά αποκλείεται εγώ του τα είπα για καλό, να τον βοηθήσω ήθελα, ήταν φίλος μου, από τους καλούς.

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ