Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ #2: Ωδή Στην Βαζελίνη

Βρισκόμουν ακόμα σε ανάρρωση. Είχα καταφέρει την Υπερτέλεια Στύση στο επίπεδο Φιμπονάτσι αυτή που πετυχαίνει θνητός μια φορά στα 1223,566 χρόνια και 52 δευτερόλεπτα έπειτα από δεκάδες μετενσαρκώσεις. Ο μύθος αναφέρει ότι ένας άνδρας από μια φυλή του Αμαζονίου είχε κόψει ένα τεράστιο δέντρο μόνο με το πουλί του - είχε καταφέρει την Υπερτέλεια Στύση. Σκόνταψα και έπεσα με το πουλί μου στο πάτωμα. Ο πούτσος μου ράγισε και έμεινα ένα μήνα σε κατάκλιση αφού από τον 8ο όροφο της πολυκατοικίας τρύπησε όλα τα ταβάνια μέχρι το υπόγειο. Τώρα όμως ανάρρωνα και μάλιστα μπορούσα ακόμα και να την παίξω με σχετικά καλή ένταση. Σε μερικές μέρες θα μπορούσα και να γαμήσω.
Μια ωραία μέρα παράγγειλα τεστοστερόνη από Μινώταυρο σε κάψουλες 3x3 από μασίφ ατσάλι για να πάρω λίγο τα πάνω μου. Το courier boy με τον γερανό δεν με πέτυχε στο σπίτι. Αναγκαστικά πέρασα από το ταχυδρομείο. Από την πρώτη στιγμή το βλέμμα μου έπεσε πάνω της. Ήταν τέσσερις αλλά εγώ διάλεξα την καλύτερη (τουλάχιστον για τα δικά μου μάτια). Ημουν 10-12 χρόνια νεότερος από ότι σήμερα και αυτήν την έκοβα γύρω στα 25. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην μπω ανάμεσα στα πόδια της.
Ήθελα να το πάω λάου λάου γιατί ήταν ντροπαλή γι' αυτό και έκανα συνολικά καμιά δεκαριά μικροπαραγγελίες άλλα εύχρηστα πράγματα και άλλα που δεν χρειαζόμουν καθόλου (είμαι μεγάλη πουτάνα το ξέρω) απλώς και μόνο για να πηγαίνω να την βλέπω. Πάντα μου έκανε τα γλυκά μάτια και έμοιαζε να λιώνει σαν παγωτό φιστίκι όταν μου μιλούσε ( μπορεί να έμοιαζε και με παγωτό φράουλα που λιώνει δεν είμαι σίγουρος).
Το νερό σχεδόν μπήκε στο αυλάκι μόνο ο σύρτης έλειπε. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν απλώς ευγενική μαζί μου αλλά όχι ήταν κάτι πολύ περισσότερο. Επειδή είμαι παλιά καραβάνα παρατήρησα αρκετές φορές τον τρόπο της με άλλους πελάτες και κάθε φορά επιβεβαίωνα την τυπολατρεία της προς τους άλλους και την αδιαμφισβήτητη έλξη προς το πρόσωπό μου. Τότε δεν είχα καν μπλογκ, που να 'ξέρε ότι θα γινόμουν ο ένας και μοναδικός Αβατάρας.
Ήρθε η ώρα... είπα στον εαυτό μου. Πήγα πάλι στην ταχυδρομική εταιρεία όπου δούλευε. Η τελευταία μου παραγγελία ήταν ένα σέξι γυναικείο από το aliexpress. Όταν μου έφερε την συσκευασία της είπα ότι αυτό...είναι δώρο από εμένα και έγραψα πάνω το τηλέφωνό μου....πάντα να κουβαλάτε ένα στυλό μαζί σας. Περιττό να σας πω ότι από τις παραγγελίες που έκανα είχα μείνει ταπί. Είχα να φάω τρεις μέρες και με μείον 5 κιλά σωματικό βάρος θα πληρωνόμουν την επόμενη, πάλι καλά. Δυστυχώς κάποιες φορές πρέπει να κάνεις ορισμένες υπερβάσεις αν θες να γαμήσεις με ποιότητα κώλου.
Την ίδια κιόλας ημέρα με παίρνει τηλέφωνο. Μια ώρα μιλούσαμε και με τα κόλπα μου την κατάφερα και ήρθε σπίτι μου...όλες θέλουν να γαμηθούν αλλά κάθε γυναίκα έχει το δικό της ''κουμπί''...αυτά είναι μυστικά του ''επαγγέλματος'' που δεν μπορώ να αποκαλύψω.
Στο σεξ ήταν σωστό αγρίμι. Μέσα σε ένα εφτάωρο είχα χύσει 5 φορές. Την πρώτη ενώ πηδιόμασταν και ήμουν έτοιμος να χύσω της ζήτησα να τα πιει αν ήθελε, εξάλλου δεν ήταν στις προθέσεις μου να φανώ συναισθηματικός. Χωρίς καν να μου απαντήσει γύρισε λικνίζοντας το κορμί της και μου έκανε μια απολαυστική τελειωτική πίπα. Μετά το ατύχημα είχα να γαμήσω ένα μήνα και έχυσα για όλο τον μήνα. Πρέπει να έχυνα πάνω από 20,3 δευτερόλεπτα και νόμιζα ότι θα αγανακτούσε η θα μπούκωνε αλλά αντιθέτως τα ήπιε με απαράμιλλη ευχαρίστηση.
Της ζήτησα να της ανοίξω και την πίσω πόρτα γιατί δεν έβρισκα το χερούλι αλλά μου είπε όχι γιατί έχω τεράστιο εργαλείο και φοβόταν μην την σπάσω. Δεν επέμενα, ποτέ δεν επιμένω σε τέτοια πράγματα απλά της απάντησα ως εξής... ''να ξέρεις ότι τα μικρά φιδάκια κάνουν την ζημιά, τα μεγάλα μπορεί να είναι λίγο παλούκι στην αρχή αλλά έχουν καλύτερη πρόσφυση''. Τέλος πάντων, άσε με τότε να κάνω κάτι που ξέρω καλά, της λέω και της βάζω το μεσαίο μου δάχτυλο τέρμα μέσα στην κωλοτρυπίδα της. Αν ξέρεις να το δουλεύεις μπορείς να φτάσεις μια γυναίκα σε οργασμό με αυτόν τον τρόπο, εγώ τα κατάφερα δυο φορές. Το μόνο μου παράπονο ήταν τα καινούργια μου σεντόνια που γέμισαν μουνιλιές αλλά, χαλάλι.
Όταν φτάσαμε στο level του ταβανιού της είπα απότομα να φύγει επειδή είχα δουλειά και έχασα τόσο χρόνο άσκοπα μαζί της. Σας είπα, δεν ήθελα να φανώ συναισθηματικός, Είσαι τελείως μαλάκας μου λέει και μου ρίχνει ένα χαστούκι και φεύγει.
Μετά από ένα μισάωρο με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι είναι απ'έξω. Την μπάζω σπίτι. Δεν μιλάμε καθόλου. Ανοίγει την τσάντα της και μου δίνει στο χέρι ένα βαζάκι βαζελίνη. Έτσι αναψοκοκκινισμένη που ήταν μπορεί από ντροπή μπορεί από καύλα ή και από τα δύο μαζί μου λέει με τρεμάμενο σαγόνι...''θέλω να μου σκίσεις τον κώλο άγρια''. Τότε θυμήθηκα κάτι που μου είχε πει ένας πορνόγερος: ''η γυναίκα έχει την πουτανιά μέσα της''. Μπορεί και να είχε δίκιο.

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ