Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Νομίζατε Πώς Σας Εγκατέλειψα Τόσο Εύκολα;

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΕΡΩΤΑ

Κάνω ένα πανανθρώπινο κάλεσμα. Απευθύνομαι σε όλες τις μουνάρες και σε όλους τους μαλάκες. Σε όλους τους άνδρες και τις γυναίκες. Νομίζατε ότι σας εγκατέλειψα τόσο εύκολα; Μα θα ήταν σαν να πρόδιδα ένα μέρος του εαυτού μου. Για ποιον με περάσατε αδέρφια και αδερφές μου για κανέναν τζιτζιφιόγκο της σειράς; 

Δεν σας κρύβω ότι λίγο έλειψε να φτάσω στην Φώτιση. Σας ζητώ να δεχτείτε την ειλικρινή μετάνοιά μου και να με συγχωρήσετε. Για μερικές ώρες βίωνα την απόλυτη Νιρβάνα και όλα είχαν γίνει ΕΝΑ. Μετά μου πέρασε. Το συγκλονιστικότερο από όλα ήταν ότι είχα κόψει την μαλακία για έναν ολόκληρο ΜΗΝΑ. Είχα σχεδόν αφομοιωθεί από το Μεγάλο ΤΑΟ και ο πούτσος μου ανέδυε μάνγκο και λεβάντα. Όταν όμως σκέφτηκα ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ πανάθεμά σας τότε το δίχως άλλο συνειδητοποίησα την πλάνη στην οποία είχα περιέλθει.  

Ελάτε να σας ζεστάνω κάτω από τις απέραντες φτερούγες μου και να σας αποκοιμίσω γλυκά.
Ελάτε να σας αγκαλιάσω τρυφερά και να αφυπνίσω και πάλι την χαμένη σας αθωότητα.
Ελάτε όλοι μαζί μέσα σε ένα κύκλο να τραβήξουμε την πιο δυνατή μαλακία.

Πλαγιάστε στους στιβαρούς μου ώμους και αφουγκραστείτε...έπειτα καταπιείτε...

Λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων ραντεβού μετά το καλοκαίρι. Να περνάτε καυλά και δημιουργικά. Υγεία πάνω από όλα και να τρώτε όλο το φαγητό σας γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν να φάνε. Σας φιλώ παντού.

13 σχόλια:

  1. Φίλε, τρεχάματα, και το καλοκαίρι ταείμαι εκτός... οπότε θα ήταν ανέντιμο εκ μέρους μου να κάνω ανάρτηση αν και με βάζεις σε πειρασμό. ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ... θα γίνει της Ποτάνας. Ξέρεις πόσο με «υγραίνει» το «ναπουμε» μου έλειψαν αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας αρεσει ο πουτσος με μανγκο και λεβαντα!
    escada perfumes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή προσπάθεια αλλά ατυχήσατε. Είναι εν τοις πάσι γνωστό ότι δεν είμαι υπέρμαχος των τεχνητών αρωμάτων και της μελαγχολίας....Ένα ANIMAL σαν τον ΑΒΑΤΑΡΑ είναι 100% καθαρή τεστοστερόνη και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιγα ρε μαγκα μας πηρανε τα σκαγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι η άτιμη η Brutal ιδιοσυγκρασία μου γι' αυτό με αγα-πάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αστα αυτά! Οι ζέστες και τα κωλαράκια σε φάγανε!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σσσσσ...αυτο υποψιαζομαι γι εγω Προεδρε, αλλα ας
      το κρατησουμε μυστικο!!

      Διαγραφή
    2. Πρόεδρε ένα από τα πράγματα που μου αρέσουν σε εσένα είναι ότι πάντα φροντίζεις να ενημερώνεσαι και να ενδιαφέρεσαι για όλα τα μέλη του ΑΠΙ μας, γι' αυτό σ΄ αγαπώ.

      ΥΓ: ζεστο-κουλουρα

      Διαγραφή
  8. Ειπα κι εγω!!
    Ειναι δυνατον τετοια παιδια αστερια να μας αφησει
    χωρις την καθοδηγηση του στα ανομολογητα παθη??
    Καλο καλοκαιρι λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας...έχω εισηγηθεί από φέτος όλες οι μέδουσες στις παραλίες να ανακηρυχθούν προστατευόμενο είδος.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ