Κυριακή, 20 Μαρτίου 2016

Eπειδή Του το Ζήτησε Ο Φίλος Ο Χωστήρας

Φίλε ΑΒΑΤΑΡΑ αναγνωρίζω την κόπωση και την ταπεινοφροσύνη σου για αυτό άσε να πω στα γρήγορα δυο λόγια για λογαριασμό σου.

1) Σε επίπεδο δικαιοσύνης.
Όταν παραβαίνεις το νόμο πρέπει και να τιμωρηθείς. Ο νόμος βέβαια είναι κάτι το υποκειμενικό. Για παράδειγμα αν σκοτώσεις κάποιον πας φυλακή. Μια άλλη λογική λέει ότι αν σκοτώσεις κάποιον πρέπει να πεθάνεις και εσύ (ανταποδοτική εκδίκηση). Άρα βλέπουμε πως η δικαιοσύνη είναι σχετική γιατί καθορίζεται από ανθρώπινα μέτρα και σταθμά που είναι υποκειμενικά. Έτσι η δικαιοσύνη γίνεται ασύδοτα δίκαιη για να ικανοποιηθεί ηθικά η όποια ζημία έχει προκληθεί ή να αποκατασταθεί ο όποιος πόνος έχει δημιουργηθεί. Άλλος τρόπος δικαιοσύνης είναι η πλήρης μεταμέλεια του δράστη, η συγγχώρεση του και ο πλήρης σωφρονισμός του με όχι τιμωρητικά μέσα. Βέβαια αυτό με βάση το σημερινό επίπεδο εξέλιξης του ανθρωπίνου είδους είναι δύσκολο, απίθανο, σπάνιο να συμβεί. Τα ίδια λοιπόν ισχύουν και για έναν/μία παιδεραστή. Ο/η παιδόφιλος/η είναι εν δυνάμει δράστης και άρα ακόμη μπορεί να κάνει κάτι για αυτό.

2)Σε κοινωνικό/ηθικό/βιολογικό επίπεδο.
Όσο περισσότερο γυρίζουμε στο παρελθόν τόσο περισσότερο κλειστές κοινωνίες συναντούμε και περισσότερο καταπιεσμένες σεξουαλικά. Στον μεσαίωνα για παράδειγμα οι επιτρεπόμενες ηλικίες για σεξουαλική συνεύρεση ή ήταν πολύ χαμηλά από ότι είναι σήμερα ή δεν υπήρχαν καν όρια. Βέβαια θα μπορούσε να πει κανείς ότι παλιά ο μέσος όρος ζωής ήταν μικρότερος και άρα υπήρχε μεγαλύτερη ανάγκη για αναπαραγωγή και σεξουαλική συνεύρεση. Βέβαια από την άλλη αυτό χρησίμευε και ως άλλοθι για την ικανοποίηση διαστροφικών ορέξεων.
Είναι γεγονός πως υπάρχουν παιδιά που έχουν καταδικαστεί για κακουργήματα αφού σε πολλές περιπτώσεις μπορούν να ξεχωρίσουν το καλό από το κακό. Αυτό όμως δεν λέει τίποτα. Διότι το να είσαι σε θέση να ξεχωρίζεις το καλό από το κακό δεν σημαίνει ότι είσαι σε θέση και να προστατεύσεις τον εαυτό σου, να παίρνεις συνειδητές αποφάσεις και να μην γίνεσαι αντικείμενο εκμετάλλευσης. Και αυτό γιατί τα παιδιά εμπιστεύονται πολύ πιο εύκολα γιατί δεν έχουν την εμπειρία της ζωής να γνωρίζουν το «σκοτάδι» που μπορεί να έχει μέσα του ο διαβρωμένος ενήλικος ή έχουν μειωμένες νοητικοσυναισθηματικές αντιστάσεις αφού τα κέντρα τους δεν έχουν πλήρως αναπτυχθεί. Η καχυποψία μη προβαλλόμενη στους άλλους είναι ευεργετική.
Θα πει κανείς με αφέλεια: ναι, αλλά ακόμη και τα παιδιά μπορούν να αναπαραχθούν. Αυτό θα ήταν επιχείρημα αν το ανθρώπινο είδος είχε φτάσει σε τέτοιο βαθμό εξέλιξης που ο άνθρωπος ακόμη και από την παιδική ηλικία θα είχε την πνευματική ωριμότητα ενός ενηλίκου. Έπειτα η επιστήμη μας λέει ότι μετά τα δεκαέξι το άτομο αρχίζει να νιώθει υπεύθυνο για τον εαυτό του. Ακόμη όμως και σε αυτήν την φανταστική περίπτωση δύσκολα μπορεί να φανταστεί κανείς έναν ενήλικο να έχει σχέση με έναν παιδί ακόμη και με έναν έφηβο άσχετα από τα ηλικιακά όρια συνεύρεσης. Και αυτό γιατί σε μια φανταστική εξελιγμένη κοινωνία όπως είπαμε οι άνθρωποι είναι ευνόητο πως θα συνάπτουν σχέσεις όχι μόνο ανάλογα με την ηλικιακή τους συμβατότητα και τον χαρακτήρα τους αλλά και με κριτήρια (που με εξαίρεση τον ΑΒΑΤΑΡΑ που τα γνωρίζει όλα) δεν μπορούμε καν να διανοηθούμε.

3)Σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ένας υγιής άνθρωπος δεν μπορεί να είναι ούτε παιδεραστής ούτε παιδόφιλος αλλά υπό ορισμένες συνθήκες (πείνα) θα μπορούσε ως ενήλικος να γίνει κλέφτης ή δολοφόνος. Άρα οπωσδήποτε πρέπει κάτι να έχει συμβεί στην παιδική του ηλικία (κακοποίηση, βιασμός) για να εκδηλώσει αργότερα ως ενήλικος αυτήν του την ασθένεια. Επομένως στο κακοποιημένο παιδί ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ Ο ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ βιαστής, παιδεραστής, τρομοκράτης, δολοφόνος κτλ. Αν λοιπόν θέλουμε να είμαστε μια κοινωνία βαρβάρων και να λέμε ότι ο τάδε θέλει σκότωμα είναι εύκολο να το κάνουμε πράξη. Εύκολα όμως έτσι στέλνουμε και άτομα στο περιθώριο τα οποία θα μπορούσαν να ζητήσουν ψυχολογική ή ψυχιατρική βοήθεια αλλά ντρέπονται ή φοβούνται να το κάνουν. Ή θα πάμε στο άλλο άκρο και θα καθιερώσουμε "child control"? Κανείς λογικός νους δεν μπορεί να διανοηθεί κάτι τέτοιο.
Αυτοί που μετά μανίας εναντιώνονται στους παιδεραστές, τους τρομοκράτες, τους ομοφυλόφιλους (αν και οι τελευταίοι δεν είναι ασθενείς) υποσυνείδητα είναι πιθανό να έχουν αυτές τις τάσεις γιατί φοβούνται. Αν και ο φόβος δεν υποδεικνύει απαραίτητα παθολογία.

- Ο παλιόφιλός σου Βelenus

24 σχόλια:

  1. Δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα παλιόφιλε Βelenus. Ήσουν ο καλύτερος μαθητής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δάσκαλε! Είμαι απλά μια σκιά μπροστά σου.

      Διαγραφή
    2. Συγκινήθηκα! Να Είσαι Πάντα Καλά!

      Διαγραφή
  2. Μια μικρή διόρθωση μόνο στην αρχή του 2. Τη δεκαετία του 60-70 άρχισε να αλλάζει η σεξουαλική νοοτροπία μέχρι τη δεκαετία του 90 που για κάποιο λόγο που δεν έχω καταλάβει ακόμα ήταν η δεκαετία της παρεθνιάς σε γενικό επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα συνολικά μιλήσα εγώ. Εσύ αναφέρεσαι τώρα στην «σεξουαλική επανάσταση» ή «τσιτσιδισμό» που ήταν απόρρεια καταπίεσης προηγούμενων εκατονταετιών.

      Belenus

      Διαγραφή
    2. Γες.
      Ναι, συνολικά έχεις δίκιο μέχρι ένα σημείο γιατί στην αρχαία Ελλάδα και στην αρχαία Ρώμη είχαμε πάρτι!

      Διαγραφή
    3. Μην μου πεις ότι στην Αρχαία Ρώμη ήσουν η μετενσκάρκωση του Καλιγούλα; Γκαρσόν ένα πάρτι με ούζα για τον Πρόεδρο μας ρε γαμώτο.

      Διαγραφή
  3. Ψυχολόγος είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε μου μπορεί και ναι μπορεί και όχι, τι σημασία όμως έχουν τα πτυχία; Έχεις χαρά μέσα σου; Αυτό μετράει. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο.

    Belenus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ νομίζω πως οι παιδοτέτοιοι......θέλουν σκότωμα είναι ανίατη περίπτωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eντάξει όλοι έχουμε ένστικτα Βrandon Lee από το "the crow".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνω απολυτα με τα δυο πρωτα, αλλα θελω να κανω μια επισημανση στον ψυχολογικο τομεα. Θεωρω οτι η ριζα, οχι μονο της παιδοφιλιας, αλλα και καθε κυριας μορφης παραβατικης συμπεριφορας οφειλεται στα δεινα που φερνει το χρημα, ειτε αυτο ειναι ανεχεια ειτε αυτο ειναι πλουτος, ΠΑΝΤΑ σε συνδιασμο με τη διαπαιδαγωγιση και τις κοινωνικες επηρροες. Αλλα η ελλειψη και η πληθωρα του χρηματος ειναι αυτη που -αν οχι αμεσα- μπορει να οδηγησει στο εγκλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρήμα σίγουρα είναι μπορεί να αποτελέσει κίνητρο για επικυριαρχία βλέπε πολέμους. Τώρα αυτό που λες ακούγεται αρκετά γενικό αλλά μπορεί να έχει κάποια συνδυαστική βάση ( όχι άμεσα) όπως είπες. Νομίζω πως ένας εγκληματολόγος που έχει μελετήσειτα του υποκόσμου θα μπορούσε να μας διαφωτίσει.

      Διαγραφή
    2. Πιστεύω στη πυραμίδα των αναγκών του Μάσλοου...όταν πλέον καλύψεις όλες σου τις ανάγκες ακόμη και αυτές που βρίσκονται στη κορυφή ξεκινά η παράνοια και η ανωμαλία

      Διαγραφή
    3. Όταν καλύψεις «όλες» σου τις ανάγκες κανονικά πρέπει να μπαίνεις σε διαδικασία αυτοπραγμάτωσης που είναι η κορυφή στην πυραμίδα του Mάσλοου. Βέβαια σπάνια κανείς φτάνει στην κορυφή γιατί δεν κάνει καλή εξάσκηση στα από κάτω επίπεδα, στους πρόποδες και τις πεδιάδες.

      Διαγραφή
  8. Ουτε αποτροπιασμος,ουτε καταρες,απλες σκεψεις
    μικρου μυαλου.
    Εχουμε προχωρησει παρα πολυ σε ολες τις επιστημες,
    τεχνολογια,ιατρικη,ψυχολογια κλπ κλπ.Την ρημαδα την
    παιδεια γιατι δεν λεμε να την προχωρησουμε?
    Δεχομαι ολα οσα λενε οι ειδικοι, για τα τραυματα
    της παιδικης ηλικιας που καθοριζουν την μετεπειτα
    ζωη μας, μα θεωρω οτι ειναι και θεμα παιδειας.
    Με σωστη παιδεια και ειδικους στα σχολεια θα μπορουσαμε
    μεχρι σημερα να εχουμε παιδευσει μια νεα γενια γονεων/ανθρωπων
    που δεν θα κακοποιουν τα παιδια/παιδια τους και οτι αλλο.
    Γιατι δεν το κανουμε?Γιατι δεν χρησιμοποιουμε ολη αυτη τη
    γνωση για την βελτιωση μας σαν ειδος?Υπαρχει συμφερον να
    παραμενουμε σε ημιαγρια κατασταση?
    Κοιταμε παντα το δεντρο και ποτε το δασος, γιατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει η ήρεμη δύναμη της medousas.
      Θα μπορούσαμε να το αναλύσουμε πολύ αυτό το γιατί και να το διανθίσουμε με ωραία λόγια. Αλλά μήπως η απάντηση στο γιατί είναι απλή; Μήπως δηλαδή αυτό είναι το επίπεδου του σύγχρονου ανθρώπου; αυτή η ημιάγρια κατάσταση. Με το χέρι στην καρδιά υπάρχουν έστω 10 άνθρωποι στην βουλή που να εμπνέουν; Όχι θα μου πεις. Γιατί αυτοί είμαστε και παίρνουμε αυτό που μας αξίζει. Κάποιοι άνθρωποι ναι είναι περισσότερο αδικημένοι από τους άλλους. Αφού λοιπόν μπορούμε να διακρίνουμε αυτά τα πράγματα και μας ενοχλούν τουλάχιστον ο καθένας να ξεκινήσει πρώτα από τον εαυτό του για να αρχίσει να αποκαλύπτεται το matrix που ζούμε. Επειδή το βάρυνα όσο δεν πάει έχω πληροφορίες ότι εδώ και 5000 χρόνια είμαστε υπό καθεστώς mind control από ερπετοειδή που ζουν ανάμεσα μας αλλά δεν τους βλέπουμε γιατί μας ψεκάζουν.

      Διαγραφή
  9. Πραγματι ειναι μεγαλο θεμα.Μπορουμε ομως να το
    περιορισουμε σε μια λεξη ΑΠΛΗΣΤΙΑ και δεν αφορα
    μονο το χρημα οπως σωστα λεει ο Χωστηρας,αφορα
    και αλλα,φιλοδοξια,αρχομανια κλπ.
    Αν φτασει ο ανθρωπος σε τετοια επιπεδα παιδειας και
    ηθους, "καποιοι" δεν θα εχουν λογο υπαρξης,μην πω οτι
    θα φυγουν και με τις πετρες.
    Οι δικες σου πληροφοριες λενε οτι μας ψεκαζουν?γιατι οι
    δικες μου λενε οτι μας το ριχνουν στο νερο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι η μόνη που δεν έχω καταλάβει για ποιο θέμα μιλάτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι άνθρωπε αργίνους πολλές φορές είναι πανέξυπνοι λένε. Λένε τώρα τι να σου πω.

      Διαγραφή
  11. Λεπόν τώρα που κατάλαβα, σχετικά με το 3 κάποια στιγμή βγήκε ένας στην τηλεόραση και έλεγε πως ο άνθρωπος το έχει στη φύση του να πάει με το παιδί του .... αλλά η μητέρα έχει πιο δυνατό το μητρικό ένστικτό και υπερνικάει αυτή την ορμή....ενώ ο πατέρας όχι...βέβαια δεν ξέρω ποιος ήταν αυτός που το είπα και καθότι μου μετέφερε τον λόγο του η μάνα μου που της παίρνει μόνο 4 φορές για να καταλάβει μια διαφήμιση...πολύ αμφιβάλω αν μεταφέρθηκε σωστά αυτό που ήθελε να πει...αλλά επειδή έπρεπε και εγώ να πω μια μαλακία πάνω στο θέμα...είπα να το πω...αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν είναι φεμινίστρια η μάνα σου μπορεί να έκανε και προπαγάνδα. Συνήθως οι μάνες είναι αγαπητά πρόσωπα οπότε μην τις «κακολογούμε» ούτε τους πατεράδες αλλά και πάλι δεν γαμιέται. Λένε τέτοια σε διαφημίσεις; τι λες τώρα.
    Η απλή λογική λέει ότι δεν ισχύει ούτε το ένα ούτε το άλλο. Δηλαδή ούτε στην φύση του πατέρα είναι να πάει με το παιδί του (ούτε είμαστε μόνο φύση) ούτε ισχύει αυτό με το μητρικό ένστικτο...πέρα από το ότι είναι μύθος το μητρικό ένστικτο αυτό καθ' εαυτό η μητέρα μπορεί να εκδηλώσει ένα σωρό διαστροφές. Από τα λίγα που ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ