Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016

Γιατί Δεν Είμαι ο Χωστήρας! Λακωνικά

Ο Χωστήρας είναι ένας έμπειρος blogger τουλάχιστον τριών χιλιάδων ετών, ένας αθάνατος δαίμονας με σαρκοβόρες ορέξεις και διαθέσεις αλλά κατά βάθος είναι καλόψυχος, κάτι σαν τον Spawn αλλά αυτήν την εποχή λόγω ιδιοσυγκρασίας «ενδοβάλλει» περισσότερο με τον Wolverine. Ο ΑΒΑΤΑΡΑΣ από την άλλη είναι ένας άγγελος του ελέους, αυστηρά χορτοφάγος που επειδή έχασε προσωρινά τα φτερά του απέκτησε κάποιες δαιμονικές πινελιές. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι κουράστηκε και απλά ξαποσταίνει για λίγο για να πάρει δυνάμεις γιατί υπερτίμησε τον εαυτό του.

Ο Χωστήρας δεν ασχολείται με «μαλακίες» όπως μετριασμοί στα σχόλια όπως βάζει ο ΑΒΑΤΑΡΑΣ στο δικό του blog

O Xωστήρας δεν αμφιταλαντεύεται για το κατάλληλο όνομα προφίλ όπως είχε κάνει κάποιος πριν μεταμορφωθεί στον ΑΒΑΤΑΡΑ.

Ο Χωστήρας δεν διαγράφει και δεν επαναφέρει ξανά το blog του όπως είχε κάνει ο ΑΒΑΤΑΡΑΣ πρόσφατα.

Τόσο ο Χωστήρας όσο και ο ΑΒΑΤΑΡΑΣ είναι αρχέγονες αρχετυπικές μορφές που απλά έτυχε να συναντηθούν για αυτό κάποια όντα συνεχίζουν να μας μπερδεύουν αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας και αναγκαστικά το διακωμωδείς. Στο new age λένε ότι μπορούν να υπάρχουν και δύο. Το ρητό: there can be only one είναι αναχρονιστικό και ανήκει στο old age. Εκτός κι αν ο Χωστήρας θελήσει να έχει μόνος του τον Θρόνο και μου πάει κόντρα. Σε αυτήν την περίπτωση η απάντηση μου θα είναι συντριπτική γιατί ΕΝΑΣ είναι ο ΑΒΑΤΑΡΑΣ και οι υπόλοιποι απλώς ακολουθούν...
Δεν προκαλώ τον αδερφό Χωστήρα γιατί η αξία του είναι μεγάλη και η φήμη του εκτείνεται πέρα από το ηλιακό μας σύστημα πέρα από το γνωστό χωροχρονικό διάστημα. Απλά λέω ότι ένας εμφύλιος με δύο από τις μεγαλύτερες υπερδυνάμεις σε όλα τα γνωστά και άγνωστα σύμπαντα θα ήταν ασύμφορος.  



Υγ: Γιατί ΑΒΑΤΑΡΑΣ; Σε επόμενο ή μεθεπόμενο άρθρο.




20 σχόλια:

  1. Ελα χωστήρα, κόψε τις μαλαγανιές, σε έχουμε καταλάβει όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα (ο Χωστήρας δεν θυμάμαι να γελάει ποτέ σε σχόλιο), μα πως αφού μιλάω με επιχειρήματα, χαχαχα, κι όμως δεν είμαι ο Χωστήρας αλλά όσο λέω ότι δεν είμαι άλλο τόσο πείθεστε για το αντίθετο.

      ΥΓ: Χωστήρααα, πως μπλέξαμε έτσι; ζητάω σύσκεψη.

      Διαγραφή
    2. Μόνο ΕΓΩ και ο Χωστήρας γνωρίζουμε την ΑΛΗΘΕΙΑ.

      Διαγραφή
  2. Ρε μαλακα, τι εχουνε παθει ναπουμε;
    Εγω δεν βλεπω ομοιοτητες στον τροπο γραφης μας. Μονο καποιες θεματολογιες, αλλα και παλι εχουμε πολυ διαφορετικη προσεγγιση.

    Το σεβασμο μου και την αγαπη μου.

    Χωστηρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε φίλε κυρίως στα θέματα θα έλεγα και εγώ και ίσως σε καμιά «ατάκα». Κάτι πήρε το μάτι μου για το καινούργιο άρθρο και θα σε επισκεφτώ και να φανταστείς ότι το επόμενο μου άρθρο μου έχει περίπου το ίδιο θέμα, άντε μετά να μας ξεμπερδέψουν μετά.

      ΥΓ: Στο τέλος μου φαίνεται θα καταλήξουμε να γράφουμε κανένα σενάριο ταινίας μαζί.

      Εννοείται Αντεύχομαι!

      Διαγραφή
    2. Τουλάχιστον ας διασκεδάσουμε τις εντυπώσεις.

      Διαγραφή
    3. Φταίω όμως λίγο και εγώ που σε ταύτισα με τον kamboso.

      Διαγραφή
    4. Αμα εχεις ακρες με Σειρηνακη κλπ, μπορουμε να ετοιμασουμε κατι.
      Ο Kaboso μαλλον δεν ξερει ουτε κι ο ιδιος που ειναι

      Διαγραφή
    5. Βασικά δεν είμαι τόσο προχω...ούτε ιδεολογικά προσκείμενος αν και χρειάζεται και η τσόντα που και που. Βέβαια αν πρωταγωνιστεί η Τζούλια είμαι μέσα, χαχαχα.

      Εγώ σκεφτόμουν κάτι άκρως ρεαλιστικό όπως για παράδειγμα σενάριο σε σκηνοθεσία Spielberg ή Cameron. Συμβιβάζομαι και με Bollywood.

      Διαγραφή
  3. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Προέδρε ξέρεις ότι σε αγαπώ και σε εκτιμώ αλλά έχεις κάψει φλάντζες! Για το καλό σου το λέω να το πίνεις όχι να σε πίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να φτιαξετε ένα κοινό ιστολογιο. Να γράφετε με ερώτηση από κάτω : μάντεψε ποιος το έγραψε.
    Αναμονή για την επιλογή νικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ήταν άδικο για τα υπόλοιπα παιδιά αφού όλοι είμαστε ισάξιοι...με την προϋπόθεση βέβαια ότι ένας είναι ο ΑΒΑΤΑΡΑΣ μην ξεχνιόμαστε.

    Το καλό πράγμα αργεί να γίνει προς το τέλος του μήνα μάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο καθενας με τη χαρη του και την τσαχπινια
    του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά εσείς οι γυναίκες έχετε τον τρόπο σας να ανάβετε φωτιές αλλά και τον τρόπο σας να σβήνετε φωτιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τωρα με μπερδεψες,αυτο δεν σχολιο, ειναι
    χρησμος..δεν ξερω τι να διαλεξω απ τα δυο :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρω το blog πάντως διαθέτει σύστημα πυρασφάλειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σίγουρα δεν είσαι ο Χωστήρας, εκτός αν είσαι ο Χωστήρας και γράφεις χωρίς να έχεις πάρει LSD. Τα κείμενα έχουν μια δομή, μια τάξη, μια αρχή και ένα τέλος και οι προτάσεις διαβάζονται συνήθως με μια μόνο ανάσα. Στο χωστήρα, πολλές φοράς πάς μπρος πίσω στην ίδια σειρά για να συλλάβεις το νόημα του πυκνού κείμενου. Πάω να διαβάζω κι άλλα post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ