Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016

"RESSURECTION OF GOKU" - ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥ BELENUS (ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΑ ΤΟΥ BLOGGER)

Με τρελή υπομονή, δολιχοδρομήσεις και άλλα τελικά κοινοποίησα επιτέλους το άρθρο

Eίμαι ο  ΘΕΟΣ BELENUS πιο αστραφτερός και από σπέρμα που το χτυπάει ο ήλιος.

Ανάθεμα την ώρα και την ημέρα που από θεός εγκλωβίστηκα σε αυτό το σάρκινο είδος ύπαρξης. Δεν είναι ότι δεν αγαπώ τους ανθρώπους, τα καλύτερα όργια και φαγοπότια τα έχω κάνει με αυτούς (τηλεπαθητικά). Δεν έχω συναντήσει τόσο λάγνα και αυτάρεσκα πλάσματα σε όποιο γαλαξιακό σύστημα και αν έχω ταξιδέψει. Θα μου πείτε τώρα: και πως κατάφερες να παραμείνεις ο Φωτεινότερος ο Θεός Ήλιος ένας SUPERNOVA ΥΠΕΡΚΑΙΝΟΦΑΝΗΣ ΑΣΤΕΡΑΣ;
Μα για τον απλούστατο λόγο ότι είχα την ικανότητα να εξαγνίζω στιγμιαία την αύρα μου κάθε φορά που εμπλεκόμουν ή βρισκόμουν σε στενό συγχρωτισμό με ανθρώπους αλλά και να εξαγνίζω την αύρα όποιου ανθρώπου ήθελα.
Οι Ιάπωνες από την άλλη ήταν οι μόνοι που δεν επιθυμούσαν εξαγνισμό της αύρας, χώρια ότι ήξεραν να τιμωρούν με bukkake, τρομάρα τους όποια γυναίκα ήταν λίγο πιο απελευθερωμένη - μαλακισμένα μυαλά, δεν ήξεραν ότι μπορούσαν να γυρίσουν τσόντα. Αντί λοιπόν να εξαγνίζουν την αύρα τους επέλεγαν το χαρακίρι.....harakiri ή aura-kiri. Ποτέ δεν μπόρεσα να το καταλάβω αυτό.  Μα τι νόημα έχει αυτή η μαλακία από την στιγμή που μετά τον θάνατο τους θα ξαναγεννηθούν σε ένα άλλο σώμα. Επομένως στα δικά μου φωτοβόλα μάτια δεν υπάρχει λόγος να αυτοκτονήσει κανείς αφού ζωή και θάνατος είναι 1. Και μην ακούω «καμένες» Λιαντίνικες ρομαντικές μαλακίες περί αυτοκτονίας. Γιατί για να θες να πεθάνεις πρέπει να είσαι σίγουρος ότι υποφέρεις σε αυτήν την ζωή...ε;...ε;...ε;
Ακριβώς για αυτόν τον λόγο αναθεματίζω, όχι βέβαια γιατί αισθάνομαι ο άνθρωπος των σούσι αλλά γιατί πλέον ως άνθρωπος βιώνω όλο τον πόνο της ανθρώπινης φυλής. Θέλει πολλά κιλά αρχίδια για να αντέξεις.
Η αλήθεια είναι και δεν το έχω πει σε κανέναν ως τώρα ότι είμαι ένας από τους τους σημαντικότερους εκ πεσόντες υπερεξωγήινους Αρχαγγέλους (Αρχαγγέλους για σας γιατί σας έχουμε υπνωτίσει για να μας βλέπετε με φτερά και ανθρώπινη μορφή) που υπήρξαν ποτέ. Αν και έχουμε αρκετά κοινά στοιχεία δεν είμαι ο μαλάκας ο Εωσφόρος. Θα σας περιγράψω αμέσως πως αποτελείωσα αυτόν τον αρχιμαλάκα. Ο Εωσφόρος είχε ύψος 6,66 μέτρα και βάρος 666 κιλά ακριβώς, τυχαίο; δεν νομίζω. Από την άλλη εγώ έχω ύψος μόλις 2,52 μέτρα. Λόγω ύψους είμαι κάτι σαν αστικός θρύλος εδώ στην γη, ένας bigfoot Μεγαλοπόδαρος  που φήμες επιβεβαιώνουν την ύπαρξη του αλλά σπάνια τον βλέπει κανείς, ίσως γιατί είμαστε πολύ λίγοι στον αριθμό.
Λοιπόν, ο Εωσφόρος όταν γεννήθηκε αντί να βγει από το μουνί βγήκε από το κωλάντερο της μάνας του και της έσκισε περίνεο κώλο μουνί, τα πάντα, μέχρι και σπαγγάτο αναγκάστηκε να κάνει για να τον βγάλει αφού όταν γεννήθηκε είχε ύψος 1 μέτρο. Ήταν ένα εξάμβλωμα, ένα τέρας της φύσης αφού η μάνα του (μια δική μας) είχε κοιμηθεί με έναν Αρχιδαίμονα για πρώτη και τελευταία φορά στα χρονικά του είδους μας. Σας μιλώ με ανθρώπινη ορολογία....μουνί κώλος, γέννες αφού αλλιώς δεν θα καταλαβαίνατε για τι μιλώ. Αφού του επετράπη να ζήσει και του δόθηκε χάρη ενσωματώθηκε αρμονικά στο βασίλειο μας. Πάντα όμως κρυφά έκανε τις μαλακίες του.
Λοιπόν αυτός ήταν και η αιτία ο «αόρατος» υποκινητής για το χάος που ξέσπασε στο βασίλειο μας όπως θα σας περιγράψω σε λίγο. Η αιτία για τον προαιώνιο πόλεμο μας ήταν ένα γαμήσι.

Η αιτία της πτώσης μου ήταν η αγάπη μου προς μια θνητή γήινη. Βλέπετε εσείς οι άνθρωποι χωρίζετε όλα τα πράγματα σε καλά και κακά (όχι ότι δεν υπάρχει καλό και κακό) σε ηθικά και ανήθικα για αυτό και δυσκολεύεστε να εξελιχθείτε ή εξελίσσεστε με αργά βήματα. Ουσιαστικά πληρώνετε τον προαιώνιο πόλεμο μεταξύ παραδείσου και κόλασης όπως έχετε συνηθίσει να ονομάζετε το φωτεινότερο και το σκοτεινότερο βασίλειο που από άποψη βαϊμπρέσιοσιοσιον βρίσκεται πιο κοντά σε εσάς και σας επηρεάζει. Έχω συμμετάσχει πολλές φορές σε αυτόν τον πόλεμο προς τιμήν του πατέρα μου ενός από τους μέγιστους άρχοντες του παραδεισένιου οίκου μας. Για την διαφύλαξη του οίκου μας οι ανώτεροι άρχοντες μας, εξανάγκασαν τους ανθρώπους στην δημιουργία οίκων ανοχής για να διοχετεύονται κάποιες από τις σατανικές δυνάμεις ούτως ώστε μετά να μας έχετε ανάγκη για να τις αποδιώξετε και καλά. Αυτό ήταν ένα από τα μελανότερα σημεία του οίκου μας όπου σε κάθε ευκαιρία εξέφραζα την διαφωνία μου. Αυτοί όμως με έγραφαν στα αρχίδια τους.
Γιατί μαίνεται μέχρι σήμερα αυτός ο πόλεμος; μα για κανέναν άλλο λόγο παρά για την ηγεμονία πάνω στην ανθρώπινη φυλή και στον πλανήτη γη. Γιατί εσείς οι άνθρωποι έχετε κάτι που εμείς οι θεοί ζηλεύουμε και μας λείπει και ποτέ δεν θα αποκτήσουμε. Και αυτό το «κάτι» είναι η Συνείδηση. Έχουμε καταφέρει να σας πείσουμε εν αγνοία σας, στέλνοντας θεούς στην γη να καταλαμβάνουν ανθρώπινα σώματα κατά καιρούς, ότι η συνείδηση είναι θεϊκό προνόμιο που παρέχεται μόνο σε κάποιους που εμείς αυθαίρετα ορίζουμε ως ικανούς βλέπε Κρίσνα, Χριστό, Βούδα, Ζαρατούστρα (για να πάρουν τα μυαλά τους αέρα) και άλλους, για να κρατάμε τους υπόλοιπους σε καταστολή. Αφού δηλαδή ως θεοί δεν είχαμε δική μας συνείδηση οικειοποιηθήκαμε την ανθρώπινη συνείδηση για να μας λατρεύετε. Στην πραγματικότητα η συνείδηση ως φυσιολογικό φαινόμενο συναντάται μόνο στην ανθρώπινη κοινωνία.
Η συνείδηση είναι ουσιαστικά τα άπειρα και πεπερασμένα περιθώρια της ηθικής. Θα μου πείτε τώρα: και πως τα ξέρεις εσύ όλα αυτά; Μα γιατί όπως σας είπα παρακολουθούμε στενά το ανθρώπινο είδος και γιατί ερωτεύτηκα μια κοινή θνητή. Ο πολύ καλός μου φίλος ΑΙΖΕΝ ΜΥΟ μου εκμυστηρεύτηκε την αποφράδα ημέρα (σημειωτέον μια δικιά μας ημέρα ισοδυναμεί με 1000 γήινα χρόνια) ότι το κλειδί για την λήξη αυτού του πολέμου είναι ο έρωτας. Ο ίδιος ερωτεύτηκε σφόδρα και κύλησε στην λαγνεία. Με έπεισε! Έτσι σαν φυγάς πηγαινοερχόμουν ανάμεσα στο γήινο και επουράνιο βασίλειο για χάρη της πολυαγαπημένης μου. Πόσο ερωτευμένοι ήμασταν, αχ.
Ως υπερεξωγήινος θεός Αρχάγγελος δεν είχα πουλί και χρησιμοποιούσα την γλώσσα , τα φτερά μου, τις πατούσες μου και τα χέρια μου για να την κάνω να φτάνει σε κολπικό και κλειτοριδικό οργασμό. Εγώ δεν μπορούσα να νιώσω οργασμό γιατί δεν ήμουν άνθρωπος. Σύντομα γέρασε και την ρώτησα αν ήθελε να της δώσω θεϊκή υπόσταση, να την κάνω αθάνατη θεά ίση με εμένα. Και δέχτηκε.
Την παρουσίασα στον πατέρα μου και στην μητέρα μου. Αυτοί αντί να μου δώσουν την ευλογία τους και να οργανώσουν μια τεράστια φιέστα στο όνομα μας και στην αγάπη μου, χαρακτήρισαν τον δεσμό μας νοσηρό και βδέλυγμα. Πίστεψαν ότι μας διακατείχαν δαιμονικές δυνάμεις και αγνόησαν παντελώς το γεγονός ότι με την δύναμη του έρωτα θα μπορούσαμε να «μολύνουμε» το σκοτεινό βασίλειο για να λήξει μια και καλή ο πόλεμος. Εμένα με έπιασαν προσωρινά αιχμάλωτο, τον φίλο μου τον έστειλαν να καεί στην κόλαση (εν τη απουσία του τον ανακήρυξαν θεό της λαγνείας και της αγάπης) και την αγαπημένη μου την σκότωσαν. Για την ακρίβεια οι γονείς μου λύγισαν από την αντίδραση των υπόλοιπων αθανάτων καθώς θεώρησαν ότι αυτό που έκανα ήταν προδοσία και νοθεία της θεϊκότητας μας με θνητό αίμα. Eίχαν την απαρχαιωμένη αντίληψη ότι δεσμός σημαίνει και απογόνους.
Από εκείνο το σημείο και μετά σαν τιμωρία το βασίλειο βυθίστηκε στη αμαρτία....
Οι γονείς στο επουράνιο βασίλειο ποτέ δεν μάθαιναν να είναι φίλοι με τα παιδιά τους (προφανώς επηρεάστηκαν από τις σαχλές ιδέες κάποιου ονόματι Ασκητή). Έτσι δεν έδιναν πολύ θάρρος και αγάπη στα παιδιά τους και αυτό γιατί προτεραιότητα είχε ο πόλεμος και τα παιδιά τύγχαναν της πιο σκληρής διαπαιδαγώγησης. Αυτό όμως είχε πολλές συνέπειες. Τα αγόρια στην εφηβεία λίγο πριν την επίταξη τους έβριζαν τις μανάδες τους για να αποδείξουν στους συνομηλίκους τους ότι έγιναν άντρες. Μάλιστα όταν συγκεντρώνονταν σε ομάδες σκότωναν μικρά ιερά ζώα για να εξοικειωθούν με την ιδέα του θανάτου, χωρίς να νοιάζονται για τίποτα. Η συλλογικότητα γινόταν το πεδίο για το συγγχωροχάρτι του Πάπα.
Από την μια ήταν η διαστροφικά πνιγερή αγάπη των μανάδων προς τα παιδιά τους και από την άλλη ήταν οι πατεράδες οι οποίοι αλώνιζαν και ξενοκοιμόντουσαν με γήινες και κάποιοι πορνόγεροι γκάστρωναν νεαρές κοπέλες. Είχε καταλυθεί κάθε συναισθηματικός δεσμός μεταξύ των ανδρόγυνων. Εκεί που πριν υπήρχε ισότητα και ισονομία τώρα έβλεπες τους άντρες να κάνουν κουμάντο στα σπιτικά και αποκλειστικά αυτοί να πληρώνουν όλα τα έξοδα του σπιτιού αλλά και τα εξωτερικά γεύματα. Οι γυναίκες φυσικά άρχισαν να βολεύονται με αυτήν την κατάσταση. Βέβαια εμείς ως ανώτερες υπάρξεις δεν είχαμε «φύλα» με βάση την δικιά σας βιολογία, ούτε χρήματα, ούτε τίποτα από αυτά. Απλώς προσπαθώ να μιλήσω με όσο το δυνατόν ανθρώπινους όρους, παραλληλίζοντας. Αυτό έκανε τους άντρες ζώα και τις γυναίκες άβουλα όντα...ΤΑ ΓΑΜΗΣΕ ΌΛΑ.
Οι κόρες από την άλλη νιώθοντας απέραντη μοναξιά από την αδιαφορία των γονιών, την ζήλια των μανάδων τους, και από το ξύλο που έτρωγαν από τους γονείς τους δείγμα αιμομικτικής τάσης, έμεναν 2,3,5,10 φορές έγκυες από διάφορους νεαρούς και έπειτα έκαναν άμβλωση για να εκδικηθούν τους γονείς τους, να νιώσουν στιγμιαία μάνες, να νιώσουν... Οι πατεράδες πολλές φορές σκότωναν αυτούς τους νεαρούς και οι μανάδες τις κόρες τους. Γυναίκες γινόντουσαν πουτάνες ψάχνοντας το υποκατάστατο του γιού που ποτέ δεν έκαναν στους πελάτες τους και οι τελευταίοι έψαχναν διαστρεβλωμένα μια μάνα που ποτέ δεν είχαν. Άλλοι και άλλες που δεν είχαν καθόλου σεξουαλικές επαφές με γήινους την πλήρωναν χωρίς να φταίνε και τιμωρήθηκαν με τον χειρότερο θεϊκό τρόπο. Από τότε μετενσαρκώνονται συνέχεια στον πλανήτη γη, καταραμένοι, παρθένοι και παρθένες  για μια ολόκληρη ζωή χωρίς να μπορεί να τους αγαπήσει κανέναν άνθρωπος. Όλα έγιναν FUCKED UP!
Σκεφτόμουν πόσο τυχεροί είναι οι άνθρωποι στον πλανήτη γη που δεν τους τυχαίνουν ποτέ μα ποτέ... τέτοια πράγματα...απλούστατα γιατί ζουν διαρκώς με αυτά, καμία έκπληξη.
Το βασίλειο μας το είχε κατακυριεύσει η παρακμή, χώρια το γεγονός ότι δεν είχαμε συνείδηση πράγμα στο οποίο υπερτερούσαν οι άνθρωποι. Ο σκοπός της ύπαρξης μας δεν ήταν για να εξελιχθούμε όπως η ανθρώπινη φυλή αλλά για να κρατάμε τις ισορροπίες. Όλο αυτό το χάος κράτησε μόλις 8 ημέρες δηλαδή 8000 γήινα χρόνια.
Οι ανώτεροι άρχοντες αποφάσισαν να δώσουν μια οριστική λύση στο πρόβλημα και η λύση θα ήταν να μου έπαιρναν όλες μου τις δυνάμεις και να με εξόριζαν μια για πάντα στον πλανήτη γη. Έπρεπε να γίνω ο αποδιοπομπαίος τράγος.
Πλέον είμαι θνητός! ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΦΑΚΩΘΟΎΝΕ ΟΟΟΟΟΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Σε αυτό το σημείο χρωστώ να σας περιγράψω πως αποτελείωσα το ΤΕΡΑΣ, τον Εωσφόρο. Μαζί με τον δικό μου διωγμό είχε συμφωνηθεί να εξορίσουν και τον Εωσφόρο ταυτόχρονα. Στην κάθοδο μας προς την γη και ενώ ακόμα είχαμε τις δυνάμεις μας (αφού ήταν προγραμματισμένο να τις χάσουμε με την άφιξη μας στην γη) έγινε σκληρή μάχη στον «αέρα». «ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΑ ΑΣΑΛΙΩΤΑ.» Ο πούτσος του ήταν υπερφυσικός με μήκος 15 μέτρα, και τον χρησιμοποιούσε ως όπλο χύνοντας ραδιενεργό σπέρμα. Στην επιφάνεια του είχε ατσάλινα ξυράφια. Έκανε όμως μια μαλακία: για κλάσματα του δευτερολέπτου ο πούτσος του του έκρυψε το οπτικό του πεδίο. Ήταν ακριβώς ότι χρειαζόμουν. Αφού ήμουν πιο γρήγορος από αυτόν που εσείς αποκαλείται εδώ στη γη Φλας και με μια κίνηση που θα ζήλευε ακόμη και ο Ζatoichi με το πανίσχυρο σπαθί μου τον αποκεφάλισα. Τώρα επειδή θα έχετε δει την σειρά Χαϊλάντερ με τον Ντάνκαν Μακλάουντ θα αναρωτιέστε αν καθώς κόβοντας το κεφάλι του απορρόφησα και κάποια αρνητική ενέργεια. Με την απορία θα μείνετε. Περιττό να σας πω πόσες πληγές αποκόμισα από την μάχη που με τον καιρό επουλώθηκαν. Αλλά και τον κώλο μου τον είχε κάνει σουρωτήρι, αφού πολεμούσε βρόμικα.

Όταν έφτασα στην γη απέκτησα πουλί, καυλί όπως το λέτε εσείς το οποίο μεγάλωνε και μίκραινε σαν τον σπαθί του Λάιονελ.
Στην προηγούμενη ζωή μου ως άνθρωπος υπήρξα γαλατάς στον 1ο παγκόσμιο πόλεμο. Επειδή έχω ζήσει τον πόλεμο τόσο ως θνητός όσο και ως θεός έχω να σας πω ότι οι πόλεμοι εδώ στην γη είναι κατά πολύ χειρότεροι. Δεν είχα ποτέ μου συναντήσει τέτοια βαναυσότητα ως θεός. Πόσες φορές βόμβες από αεροπλάνα μου ανατίναξαν τα φορτηγά μου με το γάλα που πήγαινα στους τραυματισμένους. Ο πόλεμος είναι το χειρότερο πράγμα.
Πολλοί γήινοι κρύβουν μια θεϊκή σπίθα μέσα τους και αυτό με κάνει να αισιοδοξώ ότι μια μέρα όλη η ανθρωπότητα θα αποκτήσει θεϊκή υπόσταση.

Και τώρα θα δώσω την σκυτάλη στο BELENUS blogger. H σύντροφος μου φυσικά και γνωρίζει τα πάντα για την θεϊκή καταγωγή μου και όταν την ρώτησα την γνώμη της για το blog αντί να μου σπάσει πιάτο στο κεφάλι επεσήμανε ότι στην κατηγορία των gifs Γυναικεία Κορμιά θα έπρεπε να βάλω όχι μόνο καλλίγραμμες γυναίκες αλλά όλων των ειδών.  Βέβαια αυτό θα ίσχυε αν συνέχιζα να έχω sex gifs σtο blog αφού αποφάσισα να μην έχω πλέον (για όσους πρόλαβαν το blog από τις απαρχές του). Η φανέρωση κάποιου «μυστικού» μπορεί να είναι μια πάρα πολύ μικρή επιβεβαίωση ενός ισχυρού δεσμού ή το κερασάκι στην τούρτα για την λύση ενός αδύναμου δεσμού.

To blog δεν είναι φεμινιστικό με την έννοια κάποιας ειδικής αποστολής για την βελτίωση της κοινωνικής θέσης των γυναικών, της εξύψωσης της γυναικείας αυτοεκτίμησης και της καλυτέρευσης των σχέσεων μεταξύ των δύο φύλων αλλά και των φύλων γενικότερα, αφού ο συγγραφέας δεν ανήκει σε κάποιον οργανωμένο φεμινιστικό σύνδεσμο  χωρίς ωστόσο να παραβλέπει και τις θετικές συνέπειες αυτών. Παρ' όλα αυτά τα άρθρα του συγγραφέα είναι φιλικά προς την ισότητα και την ισονομία των δύο φύλων με την στενή ή ευρύτερη έννοια και άρα φιλικά προς τον φεμινισμό.

Όπα, τι συμβαίνει; το σώμα μου αρχίζει να μεταλλάσσεται. Τι στο;.....


Eίμαι ο ΘΕΟΣ GOKU...ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ...ΠΙΟ ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ...ΠΙΟ ΚΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ...ΠΙΟ ΓΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ...o Μπελένους κάηκε στο ζέσταμα...
Με την φαντασία μου μπορώ να μεταμορφώνομαι σε όποιον θεό θέλω. Να ακόμη κάτι που μόνο οι άνθρωποι έχουν....ΦΑΝΤΑΣΙΑ!
Πολλοί είπαν πριν προλάβω καν...και θα πουν ότι ο Goku είναι "gay". Και; Στην πουτσάρα μου, στον πούτσο μου, στο πουτσάκι μου - από πλήρη αιμάτωση μέχρι την χάλαση.




Άσχετο βιντεάκι με ωραία μουσικούλα "sexy sexy lover"

11 σχόλια:

  1. Θα εκανες υπεροχη παρεα στον Kaboso!
    Ωραιο αρθρο, σωστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην αρχή σκέφτηκα σκέφτηκα μήπως εννοεί ότι κάνω τον kaboso που τον κάνω αλλά λέμε. Μετά είπα δεν μπορεί να είναι τόσο κακός ο χωστηράκος αφού βρήκε και σωστό το άρθρο μου, χαχαχα. Και έτσι έκανα ένα search προς αναζήτηση του Kaboso που κάλλιστα θα μπορούσα να τον μπερδέψω με τον καμπιάσο, δεν ξέρω ποιανού ευθύνη θα ήταν τότε: δικιά μου δικιά σου ή του καμπιάσο;
    Ψάχνοντας λοιπόν πέτυχα το τρίτο σου blog, είμαι σίγουρος πως έχεις καμια δεκαρια ακόμη από δω και από κει.
    Λοιπόν στο ζητούμενο. Ναι, νομίζω θα κάναμε καλή παρέα. Επειδή τον διάβασα τον Kaboso... είναι αγνό ατόφιο ταλέντο, καθαρός χρυσός 24 καρατίων,τεχνίτης/τεχνοκράτης, και δουλεύει με μπετοβενική ευφυΐα το fantasy και με ένα νόημα. Aπό την άλλη ο ΚΑΚΑROT έχει κάποια από αυτά τα στοιχεία αλλά σε stand by κατάσταση (ακατέργαστο διαμάντι που ξύνεται στους βράχους) και έτσι δίνει περισσότερη βαρύτητα στο φιλοσοφικό πεδίο, ένας κρισναμούρτι σε βελτιωμένη μοντέρνα εκδοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Kaboso πριν φτιαξει το δικο του blog ειχε αναλαβει το δικο μου για καποιο καιρο. Εγραφε σε αυτο το στυλ που αναφερεις και του το εδωσα γιατι εκεινη την εποχη δεχτηκα γερη επιθεση απο κακοβουλα μουνοπανα σχολιαστες και αυτος τους εξαφανισε". Οταν τελειωσε αυτο ειχα ηδη φτιαξει αλλο μολογκ και ξαναπηρα τον σελεμπριτη. Αν ψαξεις λιγο ξεκιναει απο το Δεκεμβρη του 13. Ολοι οι τιτλοι στα αρθρα του ειναι με μικρα γραμματα σε αντιθεση με εμενα που ειναι κεφαλαια.


    Υ.γ.: φυσικα και δεν το ειπα κακοπροαιρετα οτι θα κανατε καλη παρεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έκανα ένα καλό τσεκάρισμα. Στην αρχή είδα να βρίζονται ανώνυμοι ο ένας με κεφαλαία και ο άλλος με μικρά. Μετά ήρθε ο kaboso και κάπως ηρέμησαν τα πράγματα. Δεν κατάλαβα πολλά αλλά ούτε τσουνάμι να πέρασε από το blog σου. Έπιλέγεις όμως και να έχεις τα σχόλια ανοιχτά. Δεν μπορώ να πω πως πείστηκα ότι δεν είσαι το ίδιο πρόσωπο το αντίθετο, δεν θα παραθέσω άλλα επιχειρήματα όμως, σεβόμενος την τοποθέτηση σου. Δεν είσαι εσύ δηλαδή ε; πως την πάτησα έτσι. Θα ορκιζόμουν πως είσαι εσύ ο Kaboso από το στυλ γραφής. Ρε φίλε, αυτό με τον Stacee Jaxx δεν ξεπερνιέται. Είδα και το άρθρο με τον Μπρους εναντίον Μάικλ, πως τον έκανες έτσι; «αμαρτία», ωστόσο το χιούμορ είναι χιούμορ το παραδέχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η υπερβολη ειναι η δευτερη μου φυση αδερφε!

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχα γάμησε (κυριολεκτικά) ειδικά το σημείο με το διάολα.

    Η αλήθεια είναι ότι και εμένα ο Kaboso μου ήρθε στο μυαλό και για μια στιγμή νόμιζα ότι έγραφε αυτός και μας κάνει πλάκα.

    Υ.Γ.: Οι Ιάπωνες δεν είναι ακριβώς άνθρωποι.

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς τον Πρόεδρα. Τα σχόλια σου δίνουν prestige. Σε αγαπώ! (σε φιλικό επίπεδο προς αποφυγή παρεξηγήσεως).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια.!
    Ειναι το δευτερο αρθρο σου που διαβαζω
    και μου αρεσε πολυ.Αν καταφερω να βρω
    χρονο θελω να διαβασω και τα παλαιοτερα.

    "Οι γυναικες φυσικα αρχισαν να βολευονται
    μ αυτη την κατασταση"...τα ειπες ολα.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς την medoussa. To blog είναι διαθέσιμο και ανοιχτό για όλους, thanks. Πότε δεν κατάλαβα γιατί οι άνθρωποι σκοτώνουν τις μέδουσες στις παραλίες, είναι λίγο ανεγκέφαλο. Χώρια που στις χουλιγκαντιανές ταινίες είναι πάντα η κακιά της υπόθεσης, ενώ αν λάβεις υπόψη τον μύθο είναι μάλλον ο αποδιοπομπαίος τράγος της υπόθεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι ο πρωτος ανθρωπος που δειχνει
      συμπαθεια γι αυτο το πλασμα.!
      Ειναι απο τα ωραιοτερα δημιουργηματα
      αυτου του πλανητη και το αγαπημενο μου.
      Πραγματι παρεξηγημενο πλασμα, απ τον
      μυθο μεχρι την πραγματικοτητα.
      Ομορφη, ηρεμη, απαλη, δεν ενοχλει αν δεν
      την ενοχλησεις.
      Αλλο ενα πλασμα που δεχεται τη βαρβαροτητα
      μας και ειναι τοσο απλο να την απομακρυνει
      κανεις..αρκει μια κινηση του χεριου στο νερο
      και θα την παρασυρει μακρια μας.Ομως οχι
      πρεπει να τη βγαλουμε απ το νερο, να την
      κοψουμε κομματακια, να δειξουμε την υπεροχη
      μας.!

      Διαγραφή
  9. Έτσι είναι όπως τα λες!

    Όλα τα πλάσματα αν και μπορεί να μην έχουν κάποιον ξεκάθαρο σκοπό φανερώνουν και εκδηλώνουν τις δυνατότητες της φύσης και αυτό εμείς που είμαστε νοητικά «ανώτεροι» πρέπει να μάθουμε να το σεβόμαστε, τουλάχιστον.



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Όλες οι Σελίδες/Άρθρα Του Μπλογκ